Gå til innhold

Mspa, opplåsbare boblebad erfaringer noen?


oggioffshore

Anbefalte innlegg

Noen her inne som har erfaringer med disse produktene?

 

Funderer på å anskaffe til å ha på terrassen, og hytta.

 

Ser noen har hatt trøbbel med tidligere utgaver, der man har fått støt....hm

 

 

https://mspa.no/produkt/m-011ls-silver-cloud/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sånn i 7-8 år. Bytta det i fjor da det lakk vel mye. Ga 2000kr på Netthandelen for det første og 2500kr i fjor for nr.2

Men 118 luftdyser er bare en pølse langs kanten nederst full av hull, men det bobler og ser kult ut på bilder :)

Veldig viktig å passe på lufttrykk hvis det står ute i sola.

Har lagt opp 3 fas på verandaen til ordentlig kar men blir liksom ikke enig med hvor og hvordan så inntil da er dette bra nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Skal bare ha det så småtten kan kose seg litt i vann. Og så fungerer det vel greit nok til å kose seg i selv også.

 

Så man får ta en runde på dette.

 

Ser Rusta selger et lignende til under 4000 kr... sikkert mye av det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis kjøpte på Netthandelen for en del år siden. Jeg flirte og tynte, inntil jeg plutselig fikk testet det selv. Forbausende ålreit! Ikke den helt store massasjeeffekten, men helt klart verdt pengene. :)

 

Pumpa røyk etter første sesongen, men han fikk ny uten spørsmål.

Endret av LANDreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bllir bare for å ha litt kos på terrassen, forventer ikke det helt store greiene. Så lenge vannet er varmt, og det bobler litt er det helt ok

Og den kan jo taes med på hytta også

B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Har en på terrassen. Påstått plass til seks, men passe stor til meg og fruen. 

God på kalde senvinter og vårdager. Har flyttet det tre ganger før vi satte det der det står nå med to lag paller og 5cm isopor. 

Litt styr med tømming og renhold. 

Ser at det bruker en del strøm for å holde 38-39 grader, og bruker over ett døgn på å varme opp fra 4 til 39 grader. 

Vi er fornøyd, men vet ikke helt hva alternativet skulle være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 2 år med et slikt stort 4-6 personers fra MSpa så er dommen klar;

Dette produktet og gjerne hele firmaet for del må være levendegjøringen av alle mytiske engelske og italienske mandagsbiler samlet på et sted. Styr unna....

 

Etter 1/2 år ryker ozongeneratoren, mye styr, men ny del blir sendt. Må bytte selv da de ikke har teknikkere…

Den nye ryker etter 3 mnd igjen…

Etter 1 år ryker hovedkortet, det er en større operasjon å demontere hele motorenheten for å skifte dette, så får etter mye e-post korrespondanse tilsendt 'ny' enhet i form av en tydelig brukt og overmalt sak… Returporto for den gamle må betales selv…

Ozonenheten i den nye røk etter 1/2 år igjen…

Nå ligger det delvis sammenpakket i påvente av at jeg skal gidde å søke etter lekkasjen i motorenheten…

 

Hadde dette kostet 2-3000 kr på Europris så ville jeg vært fornøyd om det holdt 1-2 år, men 10.500 kr for dette og null kundeservice og høylytt påberopelse om bare 1 års garanti er for dårlig.

 

F*** MSpa :angry::angry::angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du klager el gir negativ kommentar på fb siden deres, blir man ute stengt... Sier vel litt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Foreldrene mine har også et M-spa på hytta. Pakkes frem når barnebarn er på besøk og brukes relativt lite. Hele sturepaneøet røk etter kort tid men nytt ble sendt som garanti. 

 

Relativt lite brukt men duger fint til at minstemann storkoser seg og vi voksne er oppi av og til og varmer oss litt. Men det står altså fremme maks 2-3 uker i året. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...