Gå til innhold

UPS Access point ?


Trond C

Anbefalte innlegg

Jeg ventet på en liten pakke fra Paddocks i UK, med UPS. Jeg var som de fleste som har jobb på jobb om dagen, og ingen var hjemme til å ta i mot pakken. Tidligere hadde UPS eget lager ved flyplassen i Bergen, hentet der, de ringte gjerne eller jeg ringte dem. Så begynte pakkene å bli levert på nærmeste post når jeg ikke var hjemme. Så, nå, kommer det bare en mail om at pakken er lagt på UPS Access point, og at den må hentes innen en hentedato. Uten at det er opplyst noe om hvor dette pointet er eller når pakken må hentes. En mail tilbake til UPS står ubesvart. Har tidligere erfaring med annen transportør av LR-deler, måtte betale noen kroner fordi jeg for sent forsto at pakken bare kunne ligge noen dager på lageret hos dem. Må selvsagt prøve å ringe UPS, sikkert til Sverige eller noe sånt. Er det noen som kjenner til dette med Access point, gjerne i Bergen? Dette er alt som står av info:

 

 

 

Pakken har ankommet UPS Access Point-stedet nedenfor. Hent pakken din før Hent pakken innen-datoen skrevet nedenfor.

Informer meg med oppdateringer Endre levering
Butikkbeliggenhet: NA
NA NA
BERGEN, 5857 NO

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ^_^ Obs´en på Lagunen er forhåpentligvis stedet. Går innom der etter jobb. Dog, de liker hentekoder og sånt, har tidligere vært der og spurt om de ikke kan se om de har noe til meg eller til adressen min, da jeg hadde glemt mobil/hentelapp, men nei, det var vanskelig. Kanskje bare ekspeditøren som var litt vanskelig.

 

Jeg synes alt kunne vært sendt via posten. Jeg ser egentlig for meg et slags statlig postvesen som tar seg av alt slikt, som sørger for at innbyggerne får det trygt, forutberegnelig og greit. Det kunne vært en idé! Istedenfor at man må lure på hvilket alternativ det nå var man hadde med å gjøre og hvordan det fungerte. ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode gamle Coop´en ja, der var pakken min :wub: Vi har en hylle for sånne pakker som ikke kunne leveres, sa han, og fant en med mitt navn på :)

Så nå skal prosjekt kverke Tres Amigos begynne med skifte av ledningsnett oppe under toppdekselet, og det som måtte være nødvendig deretter. Og så kan jeg kanskje klare å åpne venstre bakdør utenfra igjen, med nytt håndtak. Originalt, må vite, men tror ikke jeg har noe hull i døren til låsesylinder der, så kanskje bestilte jeg feil, eller det var feil i nettbutikken, eller jeg må borre et hull til sylinderen slik at håndtaket kommer på ^_^

 

Nå, resten av Derrick, i dag i 4/3 format, ganske ung og kornete. Sober og pen, ikke et hårstrå slapp unna hårcremen.

 

IMG_0235.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

For et dritt selskap. Har ventet på en pakke som jeg skulle ha fått forje fredag. Riktig nok var det min feil at jeg glemte å endre til riktig adresse.
Men oppdaget feilen ganske kjapt å endret det på amazon og ringte UPS som sa jeg skulle få pakken på Mandag, nå er det Fredag. Nå har dette kommet opp!

 

11:54 Delivered to the UPS Access Point™ location and awaiting customer collection. 

11:49 Delivered to UPS Access Point™

11:30 Customer was not available on 1st attempt. Delivery will be made to a nearby UPS Access Point™ for customer to collect.
 

UPS Acsess Point:

NA
NA NA 
SANDNES, 4393 NO 

 

Det sier meg veeeeeeeldig mye.

Bare rot med UPS 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
På 30.4.2016 den 23.22, WildRover skrev:

Du har sikkert et sendingsnummer? Prøvd sporing på posten.no?

Slet med å finne Ups acces point, heldigvis så jeg denne kommentaren. Kopierte forsendelse nr fra ups og limte det inn på posten og der dukka det opp hvor jeg kunne hente pakken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...