Gå til innhold

30 Jahre LRoS🇨🇭


Anbefalte innlegg

Oppdatert og utlagt info. fra LRoS.ch `s hjemmeside :

 

 

" Im 2017 feiern wir unser 30 Jahre Jubiläum mit einem grossen Fest. Reserviert euch bereits jetzt das Wochenende vom 14.-16. Juli 2017!

Für den Anlass konnten wir den ehemaligen Armee Flugplatz in St. Stephan reservieren. "Urgesteine" im Club kennen den Ort aus dem Jahr 1997.

Wir planen ein abwechslungsreiches Programm für jung und alt und freuen uns auf deinen Besuch!Im 2017 feiern wir unser 30 Jahre Jubiläum mit einem grossen Fest. Reserviert euch bereits jetzt das Wochenende vom 14.-16. Juli 2017!

Für den Anlass konnten wir den ehemaligen Armee Flugplatz in St. Stephan reservieren. "Urgesteine" im Club kennen den Ort aus dem Jahr 1997.

Wir planen ein abwechslungsreiches Programm für jung und alt und freuen uns auf deinen Besuch ! "

 

 

 

 

Og då e neste års utenlandstur klar :D ,så nå er det bare å `plotte det inn` på kalenderen for 2017 :)

Endret av runekristoffersen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

  • 2 uker senere...

Er også en flott reportasje i siste Land Rover Owner International ,fra Mark Saville og hans tur i Serie 1 "Plimsoll" og deltakelse i: Les Séries en Helvétie

 

Det gir jo bare noen assosiasjoner om hva man kan forvente seg :wub:

 

Jeg har reiselyst B)

 

PS !

 

Frode, det ølet så godt ut :D:D

Endret av runekristoffersen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Google oversetter:

 

I 2017 feirer vi vårt 30-årsjubileum med en stor fest.
Reservert du allerede helgen 14nde-16nde Juli 2017!
For anledningen var vi i stand til å reservere den tidligere Army Airfield i St. Stephan.
"Veterans" i klubben kjenner plasseringen i 1997.
Vi planlegger et variert program for både unge og gamle, og ser frem til ditt besøk!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Sveits og Danmark er plottet inn på kalender`n :D:D

 

Mellom-parkering av camp.vogna i Danmark , i uke 28 og 29 , er også avtalt og i boks.

 

Så da drar jeg og teltet til Sveits , sammen med en forhåpentligvis , stor delegasjon fra NLRK.

 

Som fRRode sier, der er mange spennende veier som bør kjøres og beskues i Sveits. Jeg har aldri vært der , så det blir nok MYE å beskue.

 

Ser også for meg retur gjennom Belgia og Nederland ,før trsp.etappe Tyskland og Danmark opp til LA2017 i Randers . Og treffsted : randerscitycamp.dk

 

Dette er da min plan i store trekk. Med STORE mulighet for justeringer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...