Gå til innhold

NLRK Hordaland til hvile


Trond C

Anbefalte innlegg

Hei alle medlemmer i NLRK avd. Hordaland,

 

Dette var ikke noe kjekk lesning, vi har sikkert alle en god unnskyldning får å ikke komme på årsmøtet (selv var jeg bortreist på dagen). Det har i mange år vært synkende oppmøte på arrangement og årsmøter i avdelingen, dette henger nok sammen med endrede prioriteringer og til en viss grad "tidsklemme". (Selv sitter jeg i "Fotballklisteret" med fotballtreninger og fotballcuper hele tiden, føles slik i hvert fall...).

 

Jeg synes de som har sittet i styret de siste årene, fortjener en stor takk!

De har organisert med den daglige driften og laget i stand turer og treff, for så å se at oppmøte prosenten ikke akkurat har slått noen rekorder. Dette gjør vel at man kanskje tar dette med i betraktning, når det planlegges hva fritiden skal brukes på. For husk at det er fritiden sin styret spanderer, når de sittet på møter og organiserer både turer og treff! Det er lett å sitte å kreve, men en klubb trenger engasjerte medlemmer!

 

Håper noen i det avgåtte styret i NLRK avd. Hordaland eller Hovedstyret, kaller inn alle oppførte medlemmer i NLRK avd. Hordaland til ekstraordinært årsmøte. Hvor informasjonsbrevet legges med, slik at det også når de medlemmene som ikke er på sosiale medier.Her bør det også søkes etter kandidater til et evt. nytt styre, her bør man kjenne sin besøkelsestid. Man bør også i denne innkallelsen be medlemmene om hva de ønsker for klubben, mulig noen av disse svarene kom frem i spørreundersøkelsen i fjor.

 

Hansken er kastet, nå er tiden inne for å finne veien fremover!

 

Ha en fortreffelig kveld!

 

 

Med vennlig hilsen

Arild Vik

Medlem NLRK avd. Hordaland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...