Gå til innhold

Seter til serie 3 88


IvariValdres

Anbefalte innlegg

Jeg sitter godt i de uoriginale stoffsetene som sitter i min kjære 88. Men de ser ikke ut. Ikke harmonerer de med de to sidestilte benkene bak heller(sydde trekk). Noen som har gode forslag til hva som bør gjøres. Ønsker meg en helhetlig løsning for alle syv sitteplasser. Interessert i å kjøpe brukt eller å få gode råd om hvem jeg skal handle med. Er også ute etter råd om valg av gummilister rundt dørene samt støyreduserende gulvmatter.

IMG_0904.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paddockspares. Gå inn på "Upholstery and Interiors", der finner du flere varianter for framsetene og bak! Jeg har selv den Deluxe typen som framsetene, med nakkestøtte. Faktisk gode seter tør jeg påstå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Etter min mening er originale Defenderseter komfortable å sitte i, og passer helt utmerket i seriebiler.

Har samme erfaring og defenderseter i min 88 , med vanntette setetrekk fra paddock i sort. Endret av Fosen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...