Gå til innhold

Utleie av løftebukk i Oslo


LANDreas

Anbefalte innlegg

Jada, nå er saken biff og avtale gjort! Oskar Schiøtz og Matti Funderud på Oslo Antirust leier ut tre av sine fire bukker til LRFs medlemmer, på kvelder og i helger. Prisen blir kr. 200 per time, men maks kr. 1.200, hvis man f.eks. står en helg.

 

Alt verktøy må medbringes selv, det er IKKE tillatt å låne verktøy som finnes på stedet. Vi har et kollektivt ansvar for å ivareta denne avtalen for fremtiden, ved å følge disse enkle reglene og rydde pent etter oss.

 

Alle som skal inn må først innom og få opplæring på bukk og signere en avtale, før første gang de skal bruke bukk. Dette er helt nødvendig ift. ansvar.

 

Nøkkel skrives ut ved hver runde/avtales med Oslo Antirust. Foreløpig melder man inn til Oslo Antirust når man skal skru, men forsøk gjerne å samordne skrukveld/-helg med medforumister.

 

Bilen må av bukken, ut av lokalet og ut av området når skruingen er avsluttet, og i god tid før normal arbeidsdag for Oslo Antirust begynner. De har p.t. ikke ledige p-plasser på tomta.

 

Ring Oslo Antirust for å avtale tid, på tlf. 22 22 42 02. Adressen er Østre Aker vei 205, 0975 Oslo.

 

NB!

Husk også at alle NLRK- og LRF-medlemmer får kr. 200 i rabatt på antirustbehandling med Fluid Film, hos både Oslo Antirust, Buskerud Antirust, Grenland Antirust og Vestfold Antirust.

 

I tillegg selger Oskar gassdriftløsninger gjennom selskapet Vestfold Autogass. Kontakt ham for et godt tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje unødvendig å si at dette tilbudet bør benyttes, hvis det skal være interessant for utleier. Uten at jeg ber dere om å leie uten å ha behov, selvfølgelig. Men husk at tilbudet finnes, det er mye hyggeligere og mer behagelig enn å ligge på grusen eller stå i gata hjemme. Dra med deg et par kompiser eller legg ut en dato her på forumet, så kan man også ha verdifulle erfaringsutvekslinger med medforumister.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Da var jeg innom Oslo Antirust idag og fikk gjennomgang på bukken og møtte Kai, som driver stedet. Superhyggelige folk. Følte meg veldig velkommen. jeg håper flere benytter seg av dette for det er en sjelden mulighet i Oslo.

 

Tenker meg opp dit i morgen for å leie bukk og få bilen klar for eu godkjenning.

 

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slett ikke å spamme når du løfter tråden med mer informasjon. Veldig kjekt å vite at det både fungerer og at folka er hyggelige. Så takk ?

Endret av Alvegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Ja, ring Oskar og hør. Har ikke hørt noe annet enn at avtalen står, men er en stund siden jeg snakket med ham sist. Hils! :)

 

Will do!

 

Må rette en stor takk til deg. Har forsøkt å finne et sted å skru lenge, men ikke lyktes. Og nå begynner det å bli lovlig kaldt å stå ute ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 11 måneder senere...
  • 2 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...