LRowner Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Den mye omtalte oljelekkasjen fra motoren og inn i ECU har nå også gjordt seg til kjenne på min TD5. Dyrt å bytte hele ledningsnettet og jeg funderer på om det går å lage egne kabler som loddes inn ved ECU kontakten og foran ved motoren. Tenkte å benytte " heat shrink solder butt connectors" som skal gi helt tette koblinger uten kapilærlekkasje. Er det noen andre som har forsøkt lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Bytt kabelmatta fra dysene og ut på toppen. Resten renser du med elektrorens eller bremserensspray. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnarz Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Gjorde en vri på min j dag, fjerna vadepakningen på kontakten og bora to små hull i plastikk kappes underside. Gjenstår å se om det hjelper. Har ny harness men tester dt enkleste først! ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.