Gå til innhold

fjærfeil disco 4


kvitvangen

Anbefalte innlegg

heisann

har fjærfeil på min disco 4 2010 har tatt diagnose av bilen å får opp feil kode

"filling reservoar to slow" er det kompressorn som begynner å takke for seg?,om jeg trykker ok på ratte kan jeg kjøre lenge uten at jeg merker noe av det, føler bare bilen blir stivere?, noen ganger kan det ta flere timer før jeg får feilen å noen ganger kan jeg kjøre sånn 20meter så kommer feilen,stopper jeg å starter bilen på nytt forsvinner feilkoden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er kompressor sliten, eller så er det tett filter, eller så lekker det et sted. Dette kan visst være rustent reservoar eller sprekk i et lokk på tørkeren (eller var det selve kompressorenheten?) og oppdages ved å sprøyte såpevann på når den går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ligger bak et plastdeksel under venstre side, ca ved bakdøren. Den lange metallsylinderen foran kompressoren er reservoaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...