Gå til innhold

Seriebil med V8


Bjelde

Anbefalte innlegg

Ville ikke kuppe annen tråd, så jeg lager en ny!

 

Det klør. Det klør skikkelig. Jeg har ingen bil jeg kan ergre meg på, google, ligge under å "gråte", lære nye ting med, bli så til de grader utfordret med og samtidig ha "lov" til å skru på selv.

Dessuten vil jeg også at yngste blad i familien skal få vokse opp med overnatting i ex.militær med foreldre i lavvu (skrives det slik??) pratende like ved.

 

Derfor spares det nå til nye eventyr med gammel engelsk "traktor". Men jeg vil ha noe litt anderledes. I mine øre klinger alltid 8 sylindre i v-form best (ja....med unntak av en rød katt med 12 stykker...men slikt er ubrukelig til overnatting!).

 

Derfor; hvilke muligheter finnes? Jeg vil nemlig beholde muligheten for overnatting i bilen. Og det medfølger benker bak....ikke rettvendte seter. Og da kommer vi vel ikke utenom ex.mil...eller?

 

Altså; endten V8 eller grom diesel OG servo. Og alt MÅ være godkjent. Jeg vanker såpass ofte sammen med "den lange arm", at noe Flåklypa-løsning utgår (Ifbm med jobb altså, ikke kriminell :lol: )

 

Noen forslag til løsning!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I teorien skal du vel relativt enkelt få godkjent V8 med samme antall hk som stage one. Forutsatt at du dokumenterer samme bremser osv som stage one.

 

Men de hadde vel fortsatt ikke like mye som en std rrc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...