Bjelde Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Ville ikke kuppe annen tråd, så jeg lager en ny! Det klør. Det klør skikkelig. Jeg har ingen bil jeg kan ergre meg på, google, ligge under å "gråte", lære nye ting med, bli så til de grader utfordret med og samtidig ha "lov" til å skru på selv. Dessuten vil jeg også at yngste blad i familien skal få vokse opp med overnatting i ex.militær med foreldre i lavvu (skrives det slik??) pratende like ved. Derfor spares det nå til nye eventyr med gammel engelsk "traktor". Men jeg vil ha noe litt anderledes. I mine øre klinger alltid 8 sylindre i v-form best (ja....med unntak av en rød katt med 12 stykker...men slikt er ubrukelig til overnatting!). Derfor; hvilke muligheter finnes? Jeg vil nemlig beholde muligheten for overnatting i bilen. Og det medfølger benker bak....ikke rettvendte seter. Og da kommer vi vel ikke utenom ex.mil...eller? Altså; endten V8 eller grom diesel OG servo. Og alt MÅ være godkjent. Jeg vanker såpass ofte sammen med "den lange arm", at noe Flåklypa-løsning utgår (Ifbm med jobb altså, ikke kriminell ) Noen forslag til løsning!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
austbø109 Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 V8 er kos, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LR 80 Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Må gjerne se på min. Godkjent med v8 og automat. Exmil ramme. Vestfold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnumresponse Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Har også vært inne på tanken, da jeg har absolutt alt som trengs av deler, men mangler en disp seriebil å bygge opp. En STW med original seteløsning er også velegnet til overnatting, enten man vipper opp andre seterad eller har en løsning på taket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Jeg ville byttet girboks samtidig og fått konstant firehjulsdrift. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Det sparer deg for en del stikkakselskift. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjelde Skrevet 19. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2016 Må gjerne se på min. Godkjent med v8 og automat. Exmil ramme. Vestfold. det er en god bit å reise! Finnes det en tråd, eller bilder? Alt så langt av info. er i grunn musikk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jon71 Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Holder en standard serie III girkasse om man setter in V8? Stikkakselene kan man vel få i forsterket utgave?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
austbø109 Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Holder en standard serie III girkasse om man setter in V8? Stikkakselene kan man vel få i forsterket utgave?? Dette har nokk mye med kjørestil å gjøre, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jon71 Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Jo, det er klart, men hvor mye motor tror du kassa er beregnet for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 90Hk. Og det må du blombere en v8 på vil du få den godkjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kulien Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 I teorien skal du vel relativt enkelt få godkjent V8 med samme antall hk som stage one. Forutsatt at du dokumenterer samme bremser osv som stage one. Men de hadde vel fortsatt ikke like mye som en std rrc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.