Gå til innhold

Serie 3 mangler tappe plug?


Sverre1994

Anbefalte innlegg

Hei, kjøpt min første Land Rover og der mangler vist en plugg? Det er mellom bunpanna og gearkassa. Hva er denne til? Ser jo ut som det er en tappeplugg for olje men ligger jo under svinghjulet?

 

Utenom sliter den med rust så blir noen mnd med jobb :-)

Spør med det samme, noe spesielt en må tenke på hvis en starter " mitt prosjekt" tråd? :-)

 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle bilen min om jeg ikke tar feil. Solgt for en 5 års tid tilbake til en som bodde litt nord for Bergen.

Stemmer det, der eg hentet den, var endel rust for og si det sånn... Ikke vært eu godkjent siden du hadde den heller, så litt jobb, du som har bygget om bremsene på den? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, blir kjekt og ta opp rustsveising igjen, barre få vekk all tectylen.... Får en kjøpt teppe sett osv til dørken i bilen? Eventuelt link? Er det barre å starte prosjekt tråd eller er det noen regler og oppsett en må følge? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vogn!

Bank over ramma med lita halvkilos slegge. Da hører og ser du hvor det er rust. Tektylen er skummel, det ser bra ut.....

Jeg ville ventet med teppe, se hvor vannet renner når det regner ;) det er ikke mange av seriebilene som er tette. Da må vannet komme ut igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var noe rust når jeg solgte den, men ikke ille.

 

Bygget om bremsene gjorde jeg ikke, men det er range Rover classic akslinger på den? Regner ikke med at det har blitt gjort endringer på det.

 

Bare å lage prosjekt tråd. Søk på Churchill der, så vil du finne min gamle tråd på denne.

 

Synd at han ikke har vist den.

 

Jeg som malte den, samt lagde bakre lem.

Endret av Nils
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha kjekt å se! Må bytte ut en god del av ramma rundt om. Værst er begge festene til bladfjærene bak, de er helt rustet og sprukket fra selve ramma, ser stygt ut, og eg kjørte over 300 km med det. Men en spennende tur! Aldri hatt en så morsom kjøretur! Kan ikke sammenlignes med noe eg har kjørt før! Helt frelst allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...