Gå til innhold

Vurderer kjøp


Gmrogne

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har lenge hatt lyst på Land Rover Discovery, blitt advart av mange, men klarer likevel ikke å motstå fristelsen lenger:) Skjønt at mye av skepsisen nok kan skyldes et dårligere rykte enn fortjent.

 

Nå har jeg fulgt litt med i markedet - og vurderer denne:

 

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=69924546

 

Den ser veldig bra ut, men jeg synes kanskje prisen ligger noe for høyt. Noen som har tanker om dette?

 

Jeg ser jo for meg snarlig skifte av registerreim, men er det andre typiske utgifter jeg bør forvente det første året?Alle servicer er fulgt.

 

Takknemlig for innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips og tilbud!

 

Har bestemt meg for noe nyere enn 2008, så regner med at jeg prøver meg på den jeg har i kikkerten.

 

Når det gjelder foringer og andre sliitedeler, skal jeg se om jeg ikke kan få sjekket det. Litt kjipt om alt kommer med en gang som du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok meg som kjørte den hjem forbi Lysaker i går ja:) En lykkelig, men veldig spent ny eier. Håper det indre er like vakkert som det ytre, når det kommer til stykket:)

 

Forresten, et lite spørsmål når jeg først er her.... Jekk og litt småutstyr (krok til brekk) lå i et tilpasset rom på høyre side i bagasjerommet. Samtidig ser jeg at det under gulvplaten i baggasjerommet en form i isopor som ser ut til å passe til ulik redskap (jekk og lignende). Skulle det vært noe her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok meg som kjørte den hjem forbi Lysaker i går ja:) En lykkelig, men veldig spent ny eier. Håper det indre er like vakkert som det ytre, når det kommer til stykket:)

 

Forresten, et lite spørsmål når jeg først er her.... Jekk og litt småutstyr (krok til brekk) lå i et tilpasset rom på høyre side i bagasjerommet. Samtidig ser jeg at det under gulvplaten i baggasjerommet en form i isopor som ser ut til å passe til ulik redskap (jekk og lignende). Skulle det vært noe her?

 

Det ligger i rommet til høyre på biler med 7 seter og under gulvet i midten på biler med 5 seter. Hvis denne bilen var varebil da den var ny er det trolig derfor det ligger i rommet til høyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det ligger i rommet til høyre på biler med 7 seter og under gulvet i midten på biler med 5 seter. Hvis denne bilen var varebil da den var ny er det trolig derfor det ligger i rommet til høyre.

 

Takk for det - jeg tror den i utgangspunktet var en 7-seter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...