Gå til innhold

Hydrauliske hjulramper


WildRover

Anbefalte innlegg

Rydder litt i garasjen og fant disse (snu hodet 90 grader mot venstre):

DSC_00031.JPG

DSC_00041.JPG

 

Samme type som disse: http://verktygsboden.se/hjulramper/hydrauliska-hjulramper-1500-kg

Biltema solgte noen av samme type før, men de løftet bare 750 kg/par mener jeg. Disse løfter 1500 kg/par. Har prøvd de på P38'n, det gikk forsåvidt, men den ene sylinderen begynte å lekke. Anbefaler ikke å jobbe under bilen når den står på disse, men de er fine å bruke til å løfte bilen høyt så du får under en skikkelig støttebukk. Men må brukes med forsiktighet da de er litt lunefulle.

 

Jeg har 2 par, dvs 4 ramper og 2 pumper. Men den ene rampen mangler sylinder. Mulig jeg har sylinderen et sted, men den lekker ihvertfall. Anser derfor disse for å være 1 par + litt reservedeler.

Befinner seg i Kristiansundsområdet og kjøper må hente eller ordne frakt selv.

 

Prisantydning: 1 storplate Freia Melkesjokolade + 1 storplate Stratos, men er åpen for bud over/under dette.

 

Fant også denne:

DSC_00051.JPG

 

Biltema verktøy for å løsne MC-dekk fra felg. http://www.biltema.no/no/Bil---MC/MC/Verkstedutstyr/Dekkverktoy-2000022238/

Spaken er litt bortbøyd, men mener den skal fungere like bra/dårlig uansett. Samme sted som rampene, og kjøper henter/ordner frakt selv.

 

Prisantydning: 3-pakk Kinderegg til min niese.

 

Går på dynga om ingen vil ha :)

Endret av WildRover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...