Jump to content
LRforum
Sign in to follow this  
Jabra

56 serie 1 86 selges

Recommended Posts

Som et resultat av at jeg for tiden er opptatt med restaurering av fire Porsche. Har jeg ikke mulighet til å ta denne samtidig.

Den står litt for mye i veien i verkstedet, så jeg ønsker at den havner hos en som har tid til å ta vare på den.

Bilen ble importert til Norge av Politimesteren i Sør-Varanger i 1956, og tjenestegjorde i Grensepolitiet frem til den ble solgt privat i 1961.

Har fått kopi av alle papirer som har fulgt bilen siden den var ny. Bilen har etter det jeg har funnet ut original motor og drivverk. Den er fin i ramme, men har selvsagt noen

små skavanker etter 60 år på veien. Det følger med masse smådeler pluss ekstra dører/dørsider og baklem.

Har fått et bud fra en forhandler England på 75 pluss frakt, noe som er fristende. Når det er sagt ønsker jeg helst at den blir her i landet.

så jeg er åpen for bud over 60.

Bilen står på Gjøvik og kan besiktiges i mitt verksted. Har bukk så det er mulighet for en grundig inspeksjon.

Treffes på 90femti5142

P9257955.JPG

P9257959.JPG

P9257963.JPG

P9257966.JPG

P9257972.JPG

P9257967.JPG

P9257962.JPG

P9257956.JPG

P9257968.JPG

Edited by Jabra

Da var denne solgt. Takket pent nei til budet fra England. Er trygg på at denne har havnet i gode hender her på berget.