Gå til innhold

56 serie 1 86 selges


Jabra

Anbefalte innlegg

Som et resultat av at jeg for tiden er opptatt med restaurering av fire Porsche. Har jeg ikke mulighet til å ta denne samtidig.

Den står litt for mye i veien i verkstedet, så jeg ønsker at den havner hos en som har tid til å ta vare på den.

Bilen ble importert til Norge av Politimesteren i Sør-Varanger i 1956, og tjenestegjorde i Grensepolitiet frem til den ble solgt privat i 1961.

Har fått kopi av alle papirer som har fulgt bilen siden den var ny. Bilen har etter det jeg har funnet ut original motor og drivverk. Den er fin i ramme, men har selvsagt noen

små skavanker etter 60 år på veien. Det følger med masse smådeler pluss ekstra dører/dørsider og baklem.

Har fått et bud fra en forhandler England på 75 pluss frakt, noe som er fristende. Når det er sagt ønsker jeg helst at den blir her i landet.

så jeg er åpen for bud over 60.

Bilen står på Gjøvik og kan besiktiges i mitt verksted. Har bukk så det er mulighet for en grundig inspeksjon.

 

Treffes på 90femti5142

 

P9257955.JPG

P9257959.JPG

P9257963.JPG

P9257966.JPG

P9257972.JPG

P9257967.JPG

P9257962.JPG

P9257956.JPG

P9257968.JPG

Endret av Jabra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...