Gå til innhold

Kaffe og dekksparketreff i/nær Kristiansund?


GuttormG

Anbefalte innlegg

Fines det noen interesse for et veldig enkelt lørdagsettermiddagstreff i eller nær Kristiansund; formål kaffedrikking, bløffing, skryting og dekksparking?

Feks ved kaffebrenneriet i Vågen; stor og gratis parkering; god kaffe, vafler, kort gåtur til sentrum.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom igjen da folkens!

 

Ingen skal bli plaget med organisering eller noe; det er bare å si jeg/vi kommer. Superlettvint opplegg; dama bak disken steker vafler og koker kaffe; vi skravler og sparker i dekk og sier rare ord der vi står med hodet oppi en motor.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ønsker om dato?

 

Vente til det blir varmere i været? Da kan kanskje ting organiseres litt; sundbåt-tur; besøk på ex-tysk kystfort, omvisning på veteran skipsverft og sikkert noe annet artig.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bror tipset meg om denne tråden i dag. Bruker bare å sjekke Serie og Range Rover delen, er nesten for mange forum her!

 

Daisy står fast med havarert diff ennå, men passer det sånn med barn osv så kommer vi en tur med Range Roveren.

 

Hvis datoen ikke passer så kan det jo utsettes, bare kjekt om det kan bli noen grader i lufta før sånne treff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...