Gå til innhold

2007 Discovery 3 med 1 års garanti til forhåndssalg her på forumet


Kjohan82

Anbefalte innlegg

Før jeg har fått tatt nye bilder og lagt den ut på finn.no, så tenkte jeg at jeg skulle prøve meg her først med bruk av gammel finnannonse da jeg kjøpte den i nov/des 2014. http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=52572526&ref=favorites&favoriteListId=1816921

 

Bilen er nå gått 149 500 km og jeg har gjort endel oppgraderinger på bilen siden jeg kjøpte den. Bla skiftet dynamo, byttet ut kompressorer (til oppgradert type), understellsbehandlet, oljeskift og filter er også blitt tatt. I tillegg har jeg eu-godkjent den, og byttet foringer foran, stab stag ble byttet ifm EU-kontrollen. Bilen er i tipp topp stand, og er en av få biler som selges med garanti. Det følger med garanti fra auto-consept frem til november 2016. Det er nesten et helt år garanti. Jeg betalte 12 000 kroner for 2 års garanti da jeg kjøpte bilen, og jeg fikk byttet dynamoen på garantien. Utrolig betryggende.

 

Når det gjelder pris så ser jeg de varierer veldig på finn, men jeg tenkte rundt 320 000 for den. Jeg sender gjerne kvitteringer av komplett servicehefte til de som måtte være interessert.

 

Jeg kan også nåes på roinaas@gmail.com eller 90639738. Jeg bor i Grimstad.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...