Gå til innhold

Diverse D3/D4 deler


Ulven

Anbefalte innlegg

Da er discoen solgt, men boden er fortsatt full av deler som fortjener å bli brukt.

 

Offroadsett til D4

Kjøpt brukt og tenkt brukt til D3, men satt opprinnelig på en D4.

Warn 9.5 vinsj, svartlakkert frontfanger (uten grøftelys), A-Bar og sumpbeskyttelse.

Ledningsnett og bolter medfølger

Selges helst samlet da jeg ikke har helt oversikt over hvilke bolter som hører med til hva

Frontfangeren er grei i lakken etter det jeg kan dømme, men den har blitt lagret i boden, så noen riper er det nok.

10000,-

 

Har også en ubrukt ”netthandelen”vinsj og skjult vinsjfeste til D3, vinsjfestet skal gjøre at hele vinsjen havner bak fangeren og skal i teorien være relativt bolt-on, med unntak av spylevæsketanken som må flyttes visstnok. Det følger med braketter til dette.

2500,-

 

Original stige, brukt, kun stigen som selges, følger ikke med skruer, og det ser ut som man bør legge på noen skumtape på innsiden for å beskytte lakken på bilen.

1000,-

 

Ubrukt T-max dual batteri system. Batteri medfølger ikke

500,-

 

Bremseskiver

1 stk Ferrodo 325mm bakskive passer RRS, D3 og D4

250,-

 

2 stk Drilled & grooved bakskiver 325mm passer RRS, D3 og D4 SDB000604CDG SDB000636CDG Produktkode fra Island4x4

400,-

 

Dørpakning til fremdør D3 (Britpart) LR015154 CFE500460 CFE500461 CFE500730

Produktkode fra Island4x4

250,-

 

Anti Roll Bar Stabilizer Link (Genuine) RBM500190LR LR014145LR

Produktkode fra Island4x4

200,-

 

Biltema 12V starthjelp

Lik denne: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Elektrisk/Batteriverktoy-og-tilbehor/Starthjelp-12-V-1100-A-2000023191/

400,-

 

Har dessverre dårlig med bilder av delene for øyeblikket

 

Delene befinner seg i Oslo og det er vel ikke alt av det som egner seg for postgang

 

Kan også ta bytte i nyere Festoolverktøy.

 

Treffes enklest på tlf 45 tjueto 37 33, eller Lkuulven at gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, se mail.

 

jeg er interessert i warn vinsjen + a-bar etc.

 

Skal på D3

 

jeg har lest skrekkhistorier fra biltilsynet ang godkjenning, men siden dette har sittet på en D4(?) så bør det være greit? alle papirer følger med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for glimrende service i går, Ulven! Og takk for hyggelig prat i kulda. (Kulde for din del, jeg satt jo i bilen.) Håper du ikke havnet i forkjølelsen, fikk drivis i rognsekken eller annet.

 

:)

Endret av LANDreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Landreas takk for hyggelig prat ja. Når det står -13 i dashen så var det vel ikke all verdens forskjell å stå ute eller sitte i bilen med vinduet åpent, hvertfall fra livet og opp. Måtte heldigvis tilbake på jobb å få igjen varmen :)


Paaljt, vi har jo tatt det på mail, men for å informere resten. Paaljt gjorde meg oppmerksom på at A-bar og plate under motoren er D4 spesifikk, så dette vil ikke gå rett på D3 helt uten videre.

 

Det andre skjulte vinsjfestet skal i følge internett gå på både D3 og D4

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, bare for å informere.. har lest litt rundt på div forum/googlet bilder og jeg er usikker på sump platen om den er D3 eller D4... ser faktisk ut som det er en D3.. Står det noe på den?

 

 

men forskjermen er definitivt D4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt satt opprinnelig på en D4 så da er nok plata det også, trodde bare ikke det var forskjell på D3 og D4 der. Men mente jeg så på den polske nettsida med alle delenummerene (tror det var der) at forskjermen hadde samme delenr.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i grunn veldig intresert i vinsjfestet.. om jeg har behov for vinsj oxo? jaa.. hadde vært morro å ha det.. Hvis vinsjen passer i vinsj festet så tar jeg den med, så blir du kvitt den hvis ingen andre vi ha..

 

Mr.P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...