Gå til innhold

Vestby Kaffetreff 2016


Kjetil

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Takk for kjempestort oppmøte i dag og Godt nyttår til alle sammen. Det var kjempefint oppmøte og god stemning, nå begynner vi å planlegge sommerens treff og sammenkomster. Noen nykommere kom for å vise frem bilene sine. På denne tiden av året var vi ikke ute veldig lenge, men kaffekosen inne på kroa var helt toppers

 

Hilsensnøfresernilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Lørdag 9 April er det igjen tid for å treffes til dekksparking og enkaffekopp på Marshe i Vestby.

Kaffetreffet starter kl 14 00 og avsluttes 16 00.

 

Velkommentilvårtreffivestby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok siden det ikke er noen andre som gjør det så gjør jeg det selv. Jeg vil gi meg selv en klapp på skulderen for å ha startet opp Vestbykaffetreff, sån ca i år 2000, vi er mange som har møttes og treffes i løpet av årene som har gått. Jeg takker alle som har gjort Kaffetreffet til en sukses i fra dag 1.Så er det slik at Seriebiltreffet springer ut i fra kaffetreffet, samme gjelder Range Rover Spesial som pr dd drives av Robert Søvik.

 

Takk til alle som kommer og har en trivelig lørdag formiddag en gang i mnd her på veikroa i Vestby

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha Gaute. Du og Karin har vert med i Land Rover miljøet mye lenger en meg, Dere har markert dere langt mer en det jeg har greid, Stor takk til det dere har bidratt med, Hjertelig velkommen til EnKoppKaffeKopp i Vestby-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Hei

Til de av dere som leser denne tråden, og har tenkt dere til Vestby i morgen.

Sjekk for P-automat....!!!

Var en tur på Outlet'n forrige helg og parkerte ved Statoil - og ble informert om at man nå måtte trekke P-lapp....

Om det gjelder hele plassen vet jeg ikke - men det er skiltet ved innkjøringen til hele plassen.

Så ta en sjekk folkens....

 

 

Frode

Brutus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...