isak Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 også når du skal selge bilen din! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=68956046&searchclickthrough=true Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brage Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Hvis du tar den og legger til denne: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=59027904&searchclickthrough=true&searchQuery=range+rover+p38 Så har du en billig MY2000 RRp38 Diesel med 0km på motoren, hvor feil kan det egentlig bli?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnarsk Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Passer BMW motor og gir rett inn i disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JokerS30 Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Passer BMW motor og gir rett inn i disse? Det er BMW motor som er levert originalt, M51 motoren som bla.a ble brukt i både 3,5 og 7 serie... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnarsk Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Ja, så får man tak i et vrak så er drivlinjen grei..... tenkte noe sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JokerS30 Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Så har du en billig MY2000 RRp38 Diesel med 0km på motoren,.. Mjoda. men motoren fra Techno kommer vel uten NOEN aggregater, og en så fin motor fortjener vel ny starter, dynamo, servopumpe, så må man ha dyser, glødesystemer og ikke minst dieselpumpe bør være overhalt. Så det går vel fort 25 000 til før den motoren er startklar, antageligvis mer. Å flytte over en eldgammel turbo, intercooler osv er også noe jeg ville tenkt meg godt om før jeg gjorde, og da går ikke akkurat totalregningen NED. Greit at noe av dette sikkert kan brukes fra den gamle motoren, men noe bør også byttes, med det kostnadsbildet det fører med seg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tore Kjernmoen Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Det kan være litt annerledes oppsett på girkassa da BMWen er noen hundre kilo lettere. Og så er bakenden annerledes grunnet mangel av transferkasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fosen Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Hva med 300tdi fra Disco i en P38? Det kunne vært en god løsning :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
qcnr Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Den er allerede undermotorisert med BMW motoren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JokerS30 Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Var det ikke en kar her som brukte Td5 da? Burde bli en gjev skyss... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LANDreas Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Tja, vet ikke. Men vet at Håvard Guttormsen har satt TD5 i en Classic og M57 i en P38. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tore Kjernmoen Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 TD5 i en P38 er bare å gjøre det vanskelig uten å oppnå noe særlig. Riktignok bedre dreiemoment på lavt turtall men det er det hele. Merk at Håvards biler har manuelle girkasser og det gjør det hele litt enklere enn med automatgir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AreM Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Ikke misforstå meg, jeg tviler ikke på selgeren det vises til i trådstarten er ærlig. Men på den annen side, det er heller ikke lett å være uærlig om et stempel eller to som har kommet ut gjennom blokka... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.