Gå til innhold

109 tommer engelsk anstendighet står på tunet


larsste

Anbefalte innlegg

  • Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Du kan fint bygge opp en fuge fra den flate delen på kula og opp på stanga.

Stanga skal stå 90 grader på flaten.

Bruddet pleier å gi deg retningen sideveis.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Skulle skifte ytre venstre styrekule i dag, fikk skrudd den av bare for å oppdage at den er linksgjenget, mens den nye jeg har er høyregjenget:angry:. Så haster det litt å få bilen ut av den lånte garasjen. Vestfold Ships er sommerstengt og winther Sørensen tar ikke telefonen. Er det noen snille sjeler som har en slik kule liggende som jeg kunne få kjøpe? 

IMG_1415.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Da har Gamle-Erik fått nye sommerdekk. Valgte Goodyear G90 pga at jeg synes de ser bra ut (har blitt litt gammel så liker litt smalere dekk) og litt at det føles Ok med originaldimenjson 7,5x16. Om man søker litt ekstra på nettet finnes det til og med noen som er fornøyde med dem:lol:. Jeg har kjørt noen mil nå og kan ikke si annet en at de føles helt utmerket å kjøre med. Noen andre som har erfaringer med disse dekkene? 

34B32374-9E2F-40BF-81D9-13ED139EA804.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greie nok det jeg har kjørt med liknende eller like dekk.

Det finnes alltid bedre eller verre dekk.

Er bileier fornøyd er alt i orden.

Fuck the rest.:o:)

 

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Byttet hele bensinslangen for to år siden. Brukte Biltema, da det passet seg sånn og til tross dårlig rykte på bensinslangene deres tenkte jeg at det kan da ikke være SÅ galt. Det var det..

F581EE1C-E57A-412D-A42C-A1E801301B65.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge til at xenonpærene deres ikke er noe særlig bedre de heller. Kun egnet om man må kaste inn ei pære dagen før EU-kontroll. Hjelper ikke at de koster 1/3 av skikkelige pærer når de bare holder noen måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...