Gå til innhold

Youtubevideo det er verdt å se.


Kvasi

Anbefalte innlegg

Lørdagskveld og som vanlig pils og offroadfilm på lerretet. Denne, og stort sett alt fra samme karene, er verdt å se for oss som liker engelske firehjulstrekkere

 

 

Fyll gjerne på med linker til annet godis :)

Endret av Kvasi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jacob Winche-Lanche i nyhetsmagasinet "Heisann Montebello" har hatt et par biltester. Så vidt jeg husker vant Jaguar den ene testen pga god plass til flere golfbagger, og Range Rover vant den andre fordi den knuste null flasker med blandevann på vei til hytten.

 

Har noen en lenke eller to til disse klippene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jacob Winche-Lanche i nyhetsmagasinet "Heisann Montebello" har hatt et par biltester. Så vidt jeg husker vant Jaguar den ene testen pga god plass til flere golfbagger, og Range Rover vant den andre fordi den knuste null flasker med blandevann på vei til hytten.

 

Har noen en lenke eller to til disse klippene?

 

Range Rover vant grunnet ingen brekkasje på sprit og blandevann. "Bravo Rovvver!" Men jeg finner den ikke med på youtube lenger,... :(

 

Men siden det snart er Jul, kan vi jo hygge oss med en litt annerledes julesang?

Enjoy :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jacob Winche-Lanche i nyhetsmagasinet "Heisann Montebello" har hatt et par biltester. Så vidt jeg husker vant Jaguar den ene testen pga god plass til flere golfbagger, og Range Rover vant den andre fordi den knuste null flasker med blandevann på vei til hytten.

 

Har noen en lenke eller to til disse klippene?

 

Du finner det vel her en plass: https://tv.nrk.no/serie/trotto-libre/FKUN18000196/sesong-1/episode-1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...