skrubben Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Førstegangs Land Rover kjøper! Har nokre alternativ, men denne peikar seg ut.. Mest pga budsjett.. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=67500195 1. Er det noko spesiellt eg må sjekke mtp årsmodell, kilometer, motortype o.l.? 2. Har disse registerreim eller kjede? Og når må evt reim skiftast? 3. Kan eg forvente nokre store reparasjonar dei neste 20.000 km? Andre alternativ er desse to: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=68359107 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=67999136 Lommeboka er foreløpig uenig i at dei to sistnemte er reelle alternativ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mads SL Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 (endret) Forholdsvis veldig gode biler. Lite kluss. Vist bilen har vært sett over å alt av evt. feil er blitt fikset så burde 20 000 km ikkje vær et problem i det hele tatt. Men bremser slitest jo uansett hvordan en vrir å vrenger på det. Sjekk servicehistorikk... motorer,gir å differ er det skjeldent tull med. Reg reim: 7 år eller 168 000km Ser de skriver 6 mnd garanti, da hadde jeg sagt i fra om at jeg ville komme til å ta med bilen til et LR verksted for en gjennomgan å hørt hva de på den bruktbilshappa sier til det. Opplever stadig at slike garrantier fra slike bruktbilforhandlere ikkje er verdt pappiret det er skrevet på. Endret 12. desember 2015 av Mads SL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrubben Skrevet 12. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2015 Takk for godt svar! Heller meir og meir mot de litt dyrare no.. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trondshj Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Har eid min D4 fra 30.000 km. Nå nærmer den seg 150.000 med stormskritt. Hadde ikke hatt noen problemer med å kjøpe en med "bare" 105.000 på telleren. Har inntrykk av at D4 er solide biler med lite kluss. På den kilometerstanden så er nok hjullagrene foran klar for utskifting, EPB bør smøres og overhales, og hovedlyspærer byttes. Om det ikke er gjort, så er det enkle og overkommelige oppgaver for en hobbymekaniker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.