Gå til innhold

Nyttårstreff på GMS Flittig 8-10.1


telindnor

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Eller om du ha tenkt å kjøre flere ganger, så kan det være greit med familielisens. Husker ikke prisen på engangslisens, men familielisens for hele året koster 450. Familielisens i NLRK er 630, da blir klubben din overfor NBF NLRK/LMK.

 

Norsk Land Rover klubb er medlem i Norges Bilsport Forbund gjennom medlemsskapet i Landsforbundet av Motorhistoriske kjøretøyklubber.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller om du ha tenkt å kjøre flere ganger, så kan det være greit med familielisens. Husker ikke prisen på engangslisens, men familielisens for hele året koster 450. Familielisens i NLRK er 630, da blir klubben din overfor NBF NLRK/LMK.

 

Norsk Land Rover klubb er medlem i Norges Bilsport Forbund gjennom medlemsskapet i Landsforbundet av Motorhistoriske kjøretøyklubber.

 

 

 

En liten rettelse;

 

Kr 630 til NLRK er ikke familielisens, men årskontingent til klubben.

For å kunne løse årslisens hos NBF, årslisens for fører eller familelisens, må du ha medlemskap i en NBF tilsluttet klubb, da stemmer det som Finn Arne skriver:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker på om jeg skal legge om til piggdekk eller ikke. Noen som har noen innspill til hva som er best? Har egentlig kun kjørt piggdekk i skauen tidligere, men kan tappe mer luft på "helårsdekkene" jeg har på nå. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker på om jeg skal legge om til piggdekk eller ikke. Noen som har noen innspill til hva som er best? Har egentlig kun kjørt piggdekk i skauen tidligere, men kan tappe mer luft på "helårsdekkene" jeg har på nå. :huh:

 

Slenger meg på den:

 

Har nå på 5 år gamle hanook ipike pigg på D3'n som fungerer helt greit. Lurer på å bytte piggdekkene ut med GG AT som jeg har på sommerhjula... ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det snø med is under, så vil jeg nok legge om til piggdekk. Er det bløtt eller kun snø, så vil jeg nok beholde DuraTrac'ene. Får høre hva folket her mener. Er jo mange av "hardcore"-gutta som pleier å kjøre uten pigger der nede, men de kan jo tappe mye mer luft enn jeg kan på mine 17". Dessuten er de nok litt mindre redd for bilene sine. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det snø med is under, så vil jeg nok legge om til piggdekk. Er det bløtt eller kun snø, så vil jeg nok beholde DuraTrac'ene. Får høre hva folket her mener. Er jo mange av "hardcore"-gutta som pleier å kjøre uten pigger der nede, men de kan jo tappe mye mer luft enn jeg kan på mine 17". Dessuten er de nok litt mindre redd for bilene sine. :rolleyes:

 

Slik forholda er nå, er det kun pigg eller kjetting som gjelder.

 

Jeg kjørte en tur i går og det var veeeeldig glatt, Irok superswamperere er iallefall ikke vinterdekk........ Jeg kommer til å legge om til ??

dekk og dekkstørrelse som kan brukes med kjetting :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det planlagt noe nattgåsegang i år ?

Hadde egentlig booket tur på lørdag, kom på at det ofte er nattkjøring, og planla overnatting til søndag, men noen snakket om at gåsegangen tidligere harr vært natt til lørdag, så da sliter jeg med å planlegge.

 

Tidligere har Yokohama Geolandar I-T/S vært ypperlige å kjøre på, i år blir det noen gamle piggdekk.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det planlagt noe nattgåsegang i år ?

Hadde egentlig booket tur på lørdag, kom på at det ofte er nattkjøring, og planla overnatting til søndag, men noen snakket om at gåsegangen tidligere harr vært natt til lørdag, så da sliter jeg med å planlegge.

 

Tidligere har Yokohama Geolandar I-T/S vært ypperlige å kjøre på, i år blir det noen gamle piggdekk.

 

 

 

Hvis jeg får til mørkekjøring blir det på lørdagskvelden, så da får du det med deg..

 

Jeg ville valgt piggdekka blush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her nede hos oss har det snødd jevnt en stund nå, håper det har kommet snø i Grenland også.

Siste status:

Det er hvitt.... ca 5-8 cm snø og det er håp om at frosten i bakken gjør det mindre bløtt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et spørsmål her, om det var lov å stille med prøveskilt. Er vel lov å stille med uregistrert bil så lenge det er TT-trening, men det er vel opp til arrangøren å bestemme. Kanskje værre å stille med Soft-top uten metalltak. Mener det er veltebøyle på den aktuelle bilen, men ikke bur.

 

Husker ikke reglene, og mye enklere om arrangøren kan avklare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...