sv-espe Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Har fått tilbud om tuning, remapping av ctu, fra 191 hk til 227 hk/ 480 nm. Veldig i tvil, er det noen erfaringer med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ESPO Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Veldig mange anbefaler tuningen fra Bell Auto Services,BAS, UK. Sjekk med Kaldevass her på forumet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sfinx Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Synes 40nm var lite. Burde vel komme over 500. Er jo 440 originalt! Sa han som fortsatt kjører originalt . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norwegianwood Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Ja 40nm var ikke mye å rope hurra for. Vurderer den Bell tuningen, men tror resultatet er litt avhengig av andre oppgraderinger også. Større intercooler og Decat pipe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
engebo Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Holder lenge med Bell alene .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gha72 Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Tunet min forrige D3 men syntes det svært lite merkbar, brukbar effekt. Rask ut av lyskryss men det merkes på forbruket. Jeg savnet bedre drag/effekt omkring 80-120 km/t. På Td5 så blir det skikkelig rakettresultat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rover Tommy Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Det er turboen som er veldig liten. Derfor gir alle disse omprogrammeringene ikke så mye mer på disse motorene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oggioffshore Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Plass til større turbo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rover Tommy Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Mer effektiv er hverfall mulig, men det er litt over gjennomsnittet trangt å bytte samt det vil kreve en total remapping av motorstyringen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knikeren Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Er det bare bortkastet penger å tune de eller er det verdt det? Hvor mye skilte det på forbruket? Vurderer å tune min hvis det har noe for seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tore Kjernmoen Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Lavere forbruk er neppe argumentet for å tune. Reduseres forbruket 10% sparer du 10 øre per km. Etter 100.000km har du spart 10.000,- minus kostnaden ved tuning... At bilen blir bedre å kjøre er et bedre argument. Typegodkjenning, forsikring osv. taler i mot... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gha72 Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Tunet min forrige D3 men syntes det svært lite merkbar, brukbar effekt. Rask ut av lyskryss men det merkes på forbruket. Jeg savnet bedre drag/effekt omkring 80-120 km/t. På Td5 så blir det skikkelig rakettresultat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reitsma Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Stor fornøyd med BAS remap siden 2011. 0 effekt på daglig forbruk, mulig bittelitt på langkjøring. Superservice fra Pete, rask å svare på email. Mulighet til flere programmer, bilen ble helt annerledes etter remap, følger nå godt med trafikken og har det lille ekstra ved forbikjøringen i 60-80 km/t. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.