Gå til innhold

Hvor kjøper jeg piggdekk til en Defender i Oslo?


Laukli

Anbefalte innlegg

Noen som kan tipse en nybakt Defender-eier en bra plass å handle dekk til en Defender 110 i Oslo området? Skal ut og skrive kontrakt på (etter min mening) verdens feteste bil nå i kveld:-D Den kommer med helårsdekk, og det tar jeg ikke sjansen på, så noen tips på bra sko settes også pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller om du vil legge igjen noen kroner til norsk forhandler har nomax.no i Drammen, eller interdekk på lillehammer dekk i defenderstørrelser også. Da vil du få dem lagt på felg og balansert uten ekstrakostnad også.

det er bare vis du kjøper dekk og felg sammen, da blir de satt på og avbalansert i polen hvor han bestiller fra. Han har ikke no butikk eller dekk manskin, bare levere ut varer fra garasjen sin i drammen.

 

jeg trodde også han la om gratis ved kjøp av dekk i nettbutikken, men det var vist feil ble jeg fortalt når jeg møtte opp med 4 felger når jeg henta dekkene i går

Endret av S1 sonim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vianor på Årvoll utenfor Moss selger Nokia Hakka LT2 billigere enn dekkonline.com

 

Jeg kjører min deilige Defender 110 dit i morgen.

 

/Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...