Gå til innhold

Takgrind og taktelt selges


Tom R

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg skal også selge ei front runner takgrind og et eezi-awn taktelt. Begge deler er noen år gammelt men pent brukt.

 

Link til takgrind : http://www.praesto4x4.no/Shop/prestashop/land-rover/28-300-vgt-turbo.html

 

Link til takttelt:

http://www.praesto4x4.no/Shop/prestashop/eezi-awn-tent/37-testvare-hannibal.html

 

Hverken telt eller grind befinner seg hos meg i Fetsund men ligger på fjernlagring hos en kamerat med god plass på Kløfta.

 

En eventuell visning må avtales i god tid.

 

Grinda koster 15.500,- ser jeg, og telt 19.700,-

 

Jeg selger ikke grind løst før jeg har solgt telt. Men kan selge telt uten grind :)

 

Jeg foreslår at dere kommer med prisforslag eventuelle bud her i tråden. Jeg forbeholder meg allikevel retten til å forkaste bud og eventuelt selge til den som virker seriøs. Bud på SMS eller PM vil ikke bli tatt hensyn til.

 

Om det skulle vise seg at telt ikke har hatt det så bra under lagring selv om det har vært lagret både høyt og tørt så er jeg villig til å gi kompensasjon for dette da jeg ikke har fått sjekket tilstand ennå,

 

Jeg er ikke ute etter å lure noen men vil ikke gi det bort akkurat heller.

 

Tom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel ikke akkurat noe sjakktrekk å legge ut en typisk sommerartikkel nå i november. Satser på at folk kan ønske seg penger til jul å spare litt før sesongen starter igjen :) så fyll opp sparekontoen folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Dette er en kombinasjon jeg har sett etter lenge. Kløfta er ikke langt unna heller.

Jeg byr kr 12.000 for begge deler. Kan hente når som helst, så lenge kalenderen er enig..

Jeg tenker da at jeg tar risken for tilstand når det gjelder eventuelle fuktskader, men forventer at alt er med og pent brukt.

Hilsen Simon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...