Gå til innhold

Range Rover Td6 2002, 234.000 km selges


fru.kgb

Anbefalte innlegg

Selger vår fantastisk gode Range Rover TD6 Vouge pga overgang til ny bil.

 

2002 modell, 3.0 L, 234.000 km stand og kun blitt kjørt på asfalt. Blå med beige interiør og skinnseter.

Bilen er i fin stand og har blitt behandlet pent, fulgt alle servicer og er EU godkjent til juni 2016.

 

Girkassa fikk nylig en overhaling og den har helt nytt batteri. Vifte virker ikke pga defekt formotstand til kupevifte (ifølge motorpool), men ellers virker alt det elektriske. Defekt støtfanger feste. Noe overflate rust, men ikke noe alvorlig. Går som en klokke og er en drøm å kjøre.

 

Ta kontakt på PM ved interesse, pris blir vi enig om :)

 

Bilder kommer/kan sendes på mail.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helårsdekk på orginalfelger i bra stand, brukt 1 sesong. Den befinner seg i Nord-Trøndelag.

Jeg har ikke så mye peiling pga det er egentlig mannen min som styrer med det og jeg trodde det var en vogue. Det er 2002 så da er det vel ikke det :)

 

Prisantydning 150.000 men er åpen for bud. Ønsker ikke bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en 2002 modell er det ikke en Vogue. Da er det isåfall en 2003.

 

hvorfor kan det ikke være en vogue hvis det er 2002..

 

utfordringen med vogue modellene i Norge var at det var så lang leveringstid på Vogue så de fleste som ble solgt i 2002 ble solgt som HSE med oppgradert utstyr tilsvarende Vouge bortsett fra justeringen av setene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...