Gå til innhold

90 - 1988 - 200 tdi - til salgs


jfa077

Anbefalte innlegg

Land rover 90, 1988 modell.

 

Spesiell bil for spesielt interesserte! Jeg kjøpte denne bilen april 2013 og har hatt masse glede av den. Blant annet en problemfri tur til Finnmark og tilbake (byttet en lyspære). I mitt eie er det blitt byttet registerreim (gått ca. 2500km siden byttet), vannpumpe, clutch slave cylinder, kryss og støtdempere bak.

 

Bilen har ARB luftsperrer foran og bak, virker knirkefritt. Den er hevet noe og det er satt på spacer på mellomakslingen slik at vinkelen fortsatt er riktig. Flott takstativ. Snorkel. Usikker tilstand på winch. Motor er en 200tdi. Når motor ble byttet ble det også satt inn ny galvanisert torpedovegg uten luftelukene.

 

Rocksliders, alu, tankguard, steering guard. defa motorvarmer. og sikkert ting jeg har glemt

 

Bilen ble EU-godkjent i sommer da den var avskiltet en periode etter kjøp av ny bil. Jeg bor selv i Finnmark, men bilen står hos min bror i Sandefjord.

 

Bilen har i dag gått 251449 km.

 

Ring 99 24 91 35 eller send PM her så skal jeg prøve å svare på det du lurer på.

 

Denne bilen har tidligere hatt en tråd her inne så hvis tidligere eier vil henvise til den tråden er det helt i orden for meg. Fint at folk er klar over hva de kjøper.

 

Kan være int. i bytte i defender 110/130 med td5/4 motor eller Disco II td5.

 

Pris: rundt 85 000 kr.

 

Kjente feil: varmevifta har begynt å krangle, dette har jeg ikke fått sett på.

DSC_0009.jpgDSC_0011.jpgDSC_0029.jpgDSC_0030.jpgDSC_0031.jpgDSC_0034.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...