Gå til innhold

Bilder av våre Discoer :)


Sfinx

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, jorgenht skrev:

Pent! 

Bråkete? Ser frem til å bli kvitt mine Zeon når de er brukt opp også. 

Jeg var redd for att de skulle bråke mer en det de gjorde :) de uler litt men ikke så forferdelig mye att jeg bryr meg noe særlig om det, har jo radio til sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2017 den 16.29, Oluf skrev:

LR i sitt rette element :D

 

 

LRffs.jpg

 

Det er mange såkalte ‘’entusiaster’’ her inne blant trådene som bidrar godt til at LR produkter får det frynsete ryktet de har. 

Skal jeg være ærlig, hadde jeg meldt meg ut om det var mulig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, jorgenht skrev:

@knikeren

Forresten, sinnsyk mengde lys?! Må jo totalt være opp i mot 100 000lm det er reklamert med der? :D

Litt lys må man jo ha :) er jo så dårlig med gatelys i innlandet. Hehe. 48 tusen på taket og 18 tusen i grillen. Men nå er det jo ikke lumen som avgjør hva som lyser mest, kjøper du lazer eller rigid så går du garantert mye bedre lys bildet ut av bare ei lampe. Men det lyser noe sinnsykt, den i grillen dekker det nærmeste og den på taket tar mer rekkevidde :)

Se denne videoen https://youtu.be/EyBggAMFXEo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sveinhr83 skrev:

 

Det er mange såkalte ‘’entusiaster’’ her inne blant trådene som bidrar godt til at LR produkter får det frynsete ryktet de har. 

Skal jeg være ærlig, hadde jeg meldt meg ut om det var mulig.

 

:blink:

Endret av lafterolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, jorgenht skrev:

@knikeren Neida, lab- testede verdier sier jo ikke alltid så mye. 

Var mest ment som en størrelsesorden :lol:

Så bare mye ut. :lol:Og jeg som egentlig er happy med original-lyktene.  

Hehe :) det er i hvertfall ikke for lite lys, man kan jo aldri få nok lys :) original lyktene funker greit rundt der det er belyste veier osv. Men har drivet å pendlet 12mil daglig på bek mørke innlandsveier uten noe form for opplyst vei, så da har det vært alfa omega med gått med lys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2018 den 10.48, Jostein Paulsen skrev:

To generasjoner. Begge to er fantastisk morsom og kjøre. Desverre bare d2'en som er min. D5'en fikk jeg gleden av å kjøre 30 mil med. Fantastisk bil å dra båt med. :D

IMG_20180628_171730.jpg

Er nok ikke tvil om hvilken av disse som er best å kjøre, men er heller ikke tvil ( i mitt hode) om hvilken av de som ser best ut. Klarer ikke å bli fortrolig med det nye designet. Ser ut som en oppblås Saab.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 7.7.2018 den 20.51, Sveinhr83 skrev:

 

Det er mange såkalte ‘’entusiaster’’ her inne blant trådene som bidrar godt til at LR produkter får det frynsete ryktet de har. 

Skal jeg være ærlig, hadde jeg meldt meg ut om det var mulig.

 

 

Litt galge humor må vel være lov? cool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Oluf skrev:

 

Litt galge humor må vel være lov? cool

Hører tilstadighet noen små humoristiske innslag fordi jeg er LR eier. Men bil holdet mitt er en hobby og kos. Uansett om det er knirkefritt eller utfordrende med LR. Frynsete rykte har LR hatt så lenge jeg har kunne kjøre bil.  Men er faktisk biler som er værre. JEEP kom dårligere ut en LR. ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
4 timer siden, Roar Moslet skrev:

Det er vel egentlig ingenting spesielt med min D4, annet enn at den fungerer helt supert. Den har fått seg flere ordentlige langturer i mitt korte eie.20181005_180444.jpg

Det MÅ jo ikke være noe spess?  Forresten så var jo slepet ditt noe utenom det vanlige - herlig posering foran Essopumpa i Sørkil! cool

Endret av isak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongeovernatting. Skjerjehavn i Gulen. Natt to i takteltet i år. Ungdommen i huset var uheldig og ta oppi eit takutstikk. Så måtte fikse både på bil og telt. Takk til alle her inne for inspirerende og flotte Discovery bilder. 

Arild 

20181012_093801.jpg

20181012_095055.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Winston» 2009 modell/120 000 på klokka - helt standard. Vært i mitt eie i ca 6 mnd eller 20 000 km. Hadde en plan om å raffe han opp litt, men måtte pløye meg igjennom en haug av nødvendige reparasjoner nå først (EGR x2, bremser, hjullager, koblingsbokser til luftfjæring og lanolinbehandling). Gleder meg vilt til all fremtidig moro :)

66C80BB0-91DA-4C15-80F9-4C473158E545.jpeg

4DEA8711-9514-47AC-8F28-444AD5FC1AC9.jpeg

EAA0D4C3-B632-4818-83A7-CBCEB6EF2B6F.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...