Gå til innhold

Defender 130 Tdi


Jan Espen

Anbefalte innlegg

Foringer på radiusarmer, støtdempere bak, rust på et bremserør bak (Verkstedet foreslo å pusse å male) varmeapparatvifte går kun på fullt. Støtdempere og foringer følger med


og løse/slarkete vinduspusseroverføringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Som nevnt ovenfor er eg åpen for å diskutere pris. Men innenfor rimelighetens grenser. Det er og skal vere prisdifferanse på ein haug med rust der det første ein må gjere er å skifte både bakbjelke og outriggers,og en som en slepp å gjere anna enn å eventuelt sandblåse og overflatebehandle. At brukte Defendere i Norge har ein kunstig høg pris er ikkje noko ukjent fenomen men sånn er det. Kom gjerne med bud om interessen er tilstede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers veldig enig med Lafterolf på alle punkt nevnt ovenfor ? En annen ting er at både stål og aluminiumskvalitet/legeringer synes å vere bedre på tidlig 90 talls Land Rovers enn visse seinere årganger. Jo eldre jo bedre er mitt inntrykk der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...