Gå til innhold

Nye originale LR skiver og klosser til Discovery 4 - foran og bak


jon79

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har liggende originale LR skiver og klosser til min Discovery 4 rund baut. De er kjøpt av meg fra Famous Four. Slår av 1000,- på prisen ifht prisen fra England + mva.

Om man ønsker å evt kun kjøpe for å bytte foran eller bak er det helt ok.

Ta kontakt på PM ved interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket ordren min fra FF nå, og jeg har betalt ca 6500,- ink frakt og mva. Antar at de fort havner på ca 7000,- dersom man bestiller i dag. Om jeg da selger for 5.500,- bør det være en god pris. Alt ligger fortsatt i embalasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei,

 

Har liggende originale LR skiver og klosser til min Discovery 4 rund baut. De er kjøpt av meg fra Famous Four. Slår av 1000,- på prisen ifht prisen fra England + mva.

 

Du vet, det er fremdeles billigere å kjøpe kinavare. :P Så da går vel salget tregt.

Selv kjøpte jeg samme som deg fra FF for et par år siden til Defender. Og inkluderte kalipere også. Greit å ha sånt på stell på en bil fra 1997. Igår så jeg på kaliperne. Like fin og blank som da de ble montert.

Lykke til med salget, noen kommer til å gjøre et bra kjøp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du vet, det er fremdeles billigere å kjøpe kinavare. :P Så da går vel salget tregt.

Selv kjøpte jeg samme som deg fra FF for et par år siden til Defender. Og inkluderte kalipere også. Greit å ha sånt på stell på en bil fra 1997. Igår så jeg på kaliperne. Like fin og blank som da de ble montert.

Lykke til med salget, noen kommer til å gjøre et bra kjøp :)

Ja, jeg kjøpte inn et sett når jeg skulle bestille sump gard mm... Må jo plutselig bytte, men siden jeg nettopp fikk nye skiver og klosser på garanti blir det ikke noe bytte på en stund så da tenkte jeg at de kunne selges om noen ville ha dem til en hyggelig pris.

 

Originale deler har vel aldri konkurrert med kinavare på pris ;-)

Er det samme klosser / skiver på D3/D4?

 

Edit: Ser ut til at det er likt i katalogen til FF.

Tror det, men det kan jeg ikke garantere, mulig noen av ekspertene her vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er vel litt delepris krig om dagen. Komplett sette med skiver og klosser koster 4800 kr på Liertoppen. I tillegg kommer slitasje sensorene. FF er ikke gode på pris lenger en får faktisk kjøpt Delphi og Brembo billigere hos Tysklands grossist og det samme gjeder på luftfjæring. Dynamoer variere fra 2800 til 8200 (type Denso)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...