Gå til innhold

Gammeldags, roterende varsellys ønskes


kulien

Anbefalte innlegg

Synes jeg trenger en god gammeldags blinkelampe på taket av pickupen. Har planer om å montere skjæret på den nå som jeg mangler Defender og da trengs en orange saftblander. Finnes mye på nettet i LED, men slikt kan jeg ikke montere på den bilen.

 

"Trenger" også arbeidslamper av eldre type også må jeg vel se meg om etter et sett vinterdekk nå som jeg har rydda så bra at jeg ikke har mer enn to stk igjen. Ser for meg noe billig piggfritt i ca 265/75-16. Blir sikkert å brøyte med kjetting allikevel.

 

Tilbud i tråd eller på pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felleskjøpet og andre slike traktorforhandlere selger vanlige roterende lys. Er i alle fall god kvalitet. Jeg kjøpte der da jeg hadde traktor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo veldig interessant, både oransje og blå, men da kanskje med et annet prosjekt (les brannbil) i tankene.

 

Sender dere pm.

Endret av kulien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...