Gå til innhold

1998 110 HCPU vurderes solgt


duosig

Anbefalte innlegg

vurderer å selge pickupen. utrolig god bil med lite feil og mangler, følger med orginal land rover vinsjfanger med netthandelen vinsj, rocksliders fra 110stw (må tilpasses), og +50mm breddere.

pris er jeg usikker på, men tenkte å legge ut en føler her før jeg legger ut en annonse på finn.

det er andre alufelger enn de på bildet med kapellet som følger med. disse har piggdekk, men jeg har midtseipet mud-terrain hjula, og skrudd i pigger om vinteren. fungerer kjempebra.

ta kontakt ved spørsmål. eneste innbytteforslag som kan være aktuelt er 130 eller 110 stw. (trenger seter)

 

bilen står forøvrig i Sandefjord

 

 

 

DSC_0137.JPG

DSC_0139.JPG

20131126_115022.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en 300tdi ja, gått ca 235 tusen. jeg hadde som sagt tenkt til å legge den på finn til 120, men prisen er svært diskutabel ved forholdsvis rask handel. drøyer litt med å legge den ut på finn da jeg egentlig ikke har noe lyst til å selge i det heletatt, og ombestemmer meg flere ganger daglig for tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu var den blitt tøff med snorkel og gjørmedekk. Skulle gjerne ha kjøpt den tilbake, men ikke til den prisen. Bytte med en CSW 9-seter samme årgang? Har sendt deg et par e-poster med mer opplysninger. Du får si i fra om du har byttet adresse siste par åra.

Endret av Peik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bilen er fremdeles tilsalgs, og prisen er diskuterbar :) trenger ikke selge på en stund, og håper vel innerst inne at jeg ikke får solgt den, så jeg gidder ikke sette ned prisen på finn helt enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...