Gå til innhold

Demontere hanskerom på disco3


Kjohan82

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er en av disse som har denne prompingen i luftdysene på høyre side foran. Jeg har lest en tråd som beskriver hva jeg skal gjøre her: http://www.disco3.co.uk/forum/topic36347-30.html, men den viser ikke hvordan jeg skal demontere "glovebox". Jeg skjønner hvordan jeg tar den ytre delen der koppholderen er, men ikke selve hanskerommet. Noen som har en forklaring med bilder eventuelt et sted?

 

Jeg har en "Smart Straw WD40" som det er noe silikon i som jeg kan bruke når jeg bare får av dekslene.

 

Mange takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg så i tråden du linker til, så skal du kun ha ut den indre, "lodne" delen. Altså ikke selve luken/døren. Den er nok festet med klips, som alt annet, så den sitter hardt og løsner brått. Det stod også at man kan bruke et par flate skrutrekkere til å lirke med. Kle dem gjerne med litt teip for å unngå riper.

 

Så ut til at du må ta av panelet rundt ventilasjonen på passasjersiden først. Panelet i midten, rundt de to ventilene, trengte man visst ikke ta av. Her er det også klips, så det er bare å røske i panelet. Alltid lurt å ha noen nye klips på lur, for disse knekker eller spretter unna og gjemmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er kun inne del som andreas snakker om, har demontert flere og dem sitter godt, luft dyse mot vindu kan lett vippes ut og du få en hånd inn ved siden og presser, og ja klips forsvinner inne dashboarden og ble borte... har lærte å har en par stykke på lur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...