Gå til innhold

Kvasis RRC


Kvasi

Anbefalte innlegg

  • Svar 227
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Begge kanaler pluss stort sett alt annet jeg har funnet er herved tatt, et lite hull i begge hjulkasser bak igjen men det blir en solskinnsdag når jeg har en halvtime til overs.

Det var skikkelig koselig å hekte på dørene i kveld og vite at bilen er tett. Litt justering av dem i morgen pluss onderstellsguffe på det nye stålet så er jeg ferdig, og skal på BT og kreve skiltene tilbake på onsdag :)

Endret av Kvasi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt er et relativt begrep, ikke gjort annet i 7 dager men det innebærer å bytte ut endel mer enn kanalene når migen først var i drift. Ble ferdig i kveld og det er jaggu storveis at bilen er tett og stukturelt god som gull.

 

Time hos BT på onsdag og ser ingen grunn til at jeg ikke skal få skiltene tilbake så da skal jeg sikkert feire med å bruke dritmye bensin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Tok usannsynlig lang tid, mye "papirarbeid" frem og tilbake til det o`store utlandet, 4-5 turer i hallen man helst ikke vil innom og og vips, nytt vognkort i posten i går.

 

IMG_8815.JPG

Endret av Kvasi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk  :)

Korrigerte armer f/b og lengre bremseslanger fra Terrafirma. Fikk ikke caster 100% men så nært at det ble godtatt. Bumpstops er originale men de bak blir erstattet med et 2,5" rør som må ha plassen om noen dager. Biler med V8 skal ha dobbel eksos har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er alt i boks da. :-) Veldig bra. Skal du lage eksosen selv eller? Blir kult med to rør hele veien.

Jeg har orginalt, men byttet ut den store under med en flex bit og den minste demperen jeg kunne finne. Blei veldig fin lyd.

 

Sjekk ut denne videoen angående krysskobling av eksosen. https://www.youtube.com/watch?v=fCio5K0WfHU&index=1&list=PLGvTvFzdMg_O2T3UdUEt5dIHutSOu7srE

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt inn en voksen haug med eksosdeler så blir sveist sammen selv, tenkte å få det montert i ettermiddag men fant ut at jeg maglet to bend så utsatte det til neste uke.

Sett litt på det originale samlerøret og det må da minst stjele 50hk, mest elendige konstruksjonen jeg har sett..

 

Lest endel om H vs X pipe samt hørt forskjellen på etpar tyskere med/uten, alle har samme konklusjon som i videoen. Planen min er to separate først og så evt sveise inn h-pipe etterhvert hvis jeg syns det høres for mye ut som en Chevy Nova uten  :)

Endret av Kvasi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...