Gå til innhold

Kaffetreff i Tromsø


Ranger

Anbefalte innlegg

På 5.10.2017 den 9.34, YMK skrev:

Begynner å nærme seg flaut... 

Nr 4 på rad æ ikkje klare å møte på :(

 

Da har du jo en ny mulighet i morgen....

Jeg skal no bort på Pyrris....kommer flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Vi kan diskuterer litt alternativ "underholdning" for HS møtet i sluten av april.

Noen som forresten vet om noe rimelig overnatting i Tromsø for 10 voksne gubber?

Jeg har fått tilbud fra Perminalen på sydspissen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 8 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Jeg dukker neppe opp på kaffen 1. august, men kanskje noen andre skal?

Da er det mulighet for storfint besøk av Henry Arnfinn...  Lagt ut med tillatelse fra han.

 

-----------------------------------

Hei Christian

 

En ettermiddag i neste uke ankommer æ Tromsø, mest sannsynlig med hurtigbåt fra Harstad (Finnsnes).

 

Ska videre te Alta, me buss. Andreas, sønnen, har fløtta dit. Æ sendte opp Light Weight te han tidligere i sommer. Andreas dro jo igang kaffetreff i Alta sist vinter. Var litt uheldig da Discovery’en brant i mai. Og selv om skaden e «liten» så får han ikke ut bilen fra forsikringsselskapet.

 

Grunnen te at æ ikke har med eget kjøretøy er at æ ska ha me ett fløttelass til Harstad. Det kom en stor varebil hit i helga fra Stavanger. De dro videre sørover, æ ska lunke nordover i 80. Kjøre i dag, men blir ei uke på høtta i Trøndelag. Ska sett igjen bil og lass i Harstad.

 

To grunna te at æ kontakte dæ: dokk har kaffetreff tidlig i måneden, men e det treff neste torsdag (1. august). Og det andre e at æ må en tur over kommunegrensa til Karlsøy. Æ prøve å stikk en tur innom alle landets kommuner. Torsken står igjen, blir busstur tur/retur dit fra Finnsnes når æ kommer med hurtigbåten fra Harstad.

 

Med Torsken og Karlsøy besøkt så e Troms fylke completed.

 

Du kjenne jo mange andre i din region, kanskje noen har anledning te å møtes for kaffe og prat eller til og med ta mæ me på tur te Karlsøy (eller Torsken). Alltid kjekt med lokale ressurser, æ like historier om steder æ besøke.

 

Blir mye borte fra nett, har eldre telefon uten nett. Nummeret mitt er 91168202, lettest å sende sms til den eller ringe.

 

Ønske dæ ein fin dag

hilsen 

Henry Arnfinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...