Gå til innhold

pickup

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
  • Svar 276
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

Hei

Jeg har fått vite at Narvesen Kongensgt i Narvik har greid å bestille 5 Land Rover Owner Monthly som omtaler NLRK avd nord landstreff.

De forventes inn mot slutten av neste uke og koster ca kr 130,-

Jeg kan kjøpe alle og ta med for overlevering på kaffetreffet i Bjerkvik 25/3, dersom det er noen andre som vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt og tenkte på at de forskjellige nasjonale LR-klubbene burde hatt mulighet til å få tak i de respektive klubbladene så man kunne se slike spesielle artikler, men kjenner at jeg ikke har noe godt forslag til hvordan slikt skulle organiseres. Ser for meg at det kan bli utfordringer med lagring og tilgjengeliggjøring, men det hadde vært kjekt. Det er kanskje en del artikler som er interessante for LR-folk i andre land. Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klubbene i Danmark, Sverige, Sveits, Tyskland og Nederland står på lista til 4WD, men jaggu ikke sikker på om vi får noe tilbake…

Eneste redaktøren i 4WD får nå er fra Jaguar klubben, og av og til dukker det opp et MotorVeteran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bladene er det p.t jeg som mottar som medlemsansvarlig. Jeg skal gi nødvendige kontaktdata for utenlandsklubbene til redaktøren og da blir alt i sin skjønneste orden.

 

I min tid i hovedstyret sendte utenlandske klubber invitasjoner til arrangement til post@nlrk.no

 

I løpet av den tiden jeg har mottatt disse bladene har det vært minimal omtale av turer i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

I løpet av den tiden jeg har mottatt disse bladene har det vært minimal omtale av turer i Norge.

 

Det har också varit minimalt deltagande från landet i öster... Jag är nog undantaget. B)

 

Du kan väl PM:a om det är fler som vill ha bladet. Jag kan framföra intresset så får vi se vad som sker.

 

Betr samarbete över gränserna var det tänkt att ordförandena i Danmark, Norge och Sverige skulle träffas för att se vad vi ev kunde samarbeta kring. Det föll på totalt ointresse från Norge...

Endret av Lars L
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...