Gå til innhold

RRC Drivline deler


JefeDeMaquinas

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Eg har liggande følgande som avhendes gunstig.

Delane stammer frå ein av dei seinare RRC, eg er uviss på årsmodell. Den har iallfall hatt ABS.... ;)

Kjennarar veit kor kva kan passe -_-

 

1* Langgåande lenkarmar Framme (Hockeysticks) & bak (dei tjukke). Foringane er naturligvis past due.

Ynskjer meg ølpengar for desse

 

2* Calipper frå bakaksling båe sidar. Treng nok ei vøling & for min del kan lett bulka men reparable bremseskjold følge med.

Kan betales i CocaCola, då vert Frua glad

 

3* Differensial & stikkaksling frå bakaksling. Medbringar ynskjer eg helst å behalde, eg er løysningsorientert! Diff verker tight & fin. Eg dro stikkakslingane & dei har ikkje nevneverdig slitasje. Eventuelt kan ytterligare info følge når differensial er pella ut.

Gje bod

 

4* Framaksling komplett! Styrestag, panhard osv. Pokalane ser ved fyrste inspeksjon fine ut. Det står komplett stabilisatorstag på denne. Kan måle tjukkleik ved behov.

Gje bod

 

Bilder følger. Eg er open for bytteforslag. Treng fks 2-3 stk 8x16 (Black Modular) stålfelgar

Eg prioriteret kjapp handel & snarleg avhenting excl Delane ligg nær RÅDE i Austfold pt.

Bod pr PM, spyrjesmål i tråd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...