Gå til innhold

erfaringer med fluid film?


Anbefalte innlegg

  • Svar 120
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Har et lite spørsmål ifm fluidfilm-behandling:

Hva er vanlig praksis ift å demontere innerskjermer når verksted utfører "oljebehandling"?

På verkstedet hvor "hverdagsbilene" våre får standard understellsbehandling hvert 3. år blir innerskjermer demontert før påføring av understellsmasse.

Pumaen skal skal få seg en autorisert påføring med Fluidfilm i morgen ettermiddag. Har time kl 17. Tar visst 3 timer. Greit å vite hva som er vanlig prosedyre av demontering av deksler og div før behandling hos andre verksteder som utfører dette..

Takk for svar som kommer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir innerskjermer demontert før påføring av understellsmasse.

 

Jeg vet ikke helt hva som er praksis, men det synes jeg jo absolutt at de bør gjøre. Har hørt at de lager / finner hull for å få sondene inn i døren.

Det kan jo være greit og ryddig å spørre de på forhånd om hva de gjør i forbindelse med utførelsen, så slipper du negative overraskelser.

Hvis de til eksempel ikke har som praksis å fjerne innerskjermer, kan du jo 1.- spørre hva det da vil koste ekstra. 2. - ta de av på forhånd selv.

 

enkelt, god dialog er ofte nøkkel til suksess.

 

Mvh Brage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nybilen min av unevnelig merke på dette forumet fikk en raus gjennomgang hos Funderud i dag med fluidfilm... Den markerer territoriet fra alle åpninger og hele vogna glinser undentil. De gikk grundig tilverks og brukte 2 timer, delvis med 2 karer. Ser bra ut! Og lufter godt, kjerringa mener noe annet. He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

All den tid vi snakker Kai Funderud regner jeg med at det er slektning/bror av Matti Funderud

som driver Funderud Antirust i Eidsberg.Mulig han vet nummeret.

De visste nummeret til broderen og det er: 22224202.

Østre Akervei 205 er adressen.

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...