Gå til innhold

Gunnar's Garage


Lorden

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Her går det smått gitt... :wacko:

 

Nye vinterdekk på Defenderen. Nokian LT2 i 285.75-16. Plana var at dei skulle redusera den årlege nedturen frå somardekka, det hjalp litt. Testa dei i går, 30 mil med litt varierande vintervegar. Så langt veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du 285 uten spacere? Jeg hadde 295, men de skrapte mot radiusarmene ved full sving..

Har ikkje prøvd uten spacere. Men som Rolf påpeker, er det mulig å justere sving med stoppskruer. Sommerdekka subber mot armene, kjører da uten spacer, men med 8,5" felgbredde og 315.75-16. Vurderer å gå ned til lovlig dimensjon til våren. (det smerter...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Defendern godkjend for to nye år. 315 dekka er årsaka til utsettelse, vinterdekk må på først... Var inne på kontroll mandag, ein toarfeil på endeledd høgre framme. Stor takk til EWS som leverar hurtig. Bestllte mandag ettermiddag og i dag var deler på postkontoret. Montert og etterkontrollert. :)

Trur eg skal ta farvel med ballongdekka til våren. Luktar litt på dei nye AT dekka til BFG i 285.75-16, ikkje like tøffe, men står nok bedre til mitt bruk. Held vel på å bli "vaksen" :P

 

Elles står dei andre litt på vent. Driv å flikkar litt på Olderviken. Muleg motor må ut for tetting tå ein oljelekkasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Noko småfiks trass i kulda.. Sveisa høgre dør på Olderviken. Knekt under storm for ein nokre år sidan. Bytta pakningar/slisser på bakvinduet, manglar no berre ei rute. Classicen er sett på lading. Ronnys tråd om "Bella" har gjeve både gnist og inspirasjon, no skal den på vegen att. Må bestilla litt sveisedelar og anna småtjafs. Bodvar får vente litt til. Så skal det byggast isolert verksted. Lei av å fryse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noko småfiks trass i kulda.. Sveisa høgre dør på Olderviken. Knekt under storm for ein nokre år sidan. Bytta pakningar/slisser på bakvinduet, manglar no berre ei rute. Classicen er sett på lading. Ronnys tråd om "Bella" har gjeve både gnist og inspirasjon, no skal den på vegen att. Må bestilla litt sveisedelar og anna småtjafs. Bodvar får vente litt til. Så skal det byggast isolert verksted. Lei av å fryse.

 

Kjenner godt til det med jobbing i kulda ja....

Høres jo ut som du har litt å henge fingrene i. Kommer det noen bilder av skattene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Med våren i anmarsj veks lysta på å få nokre tå "skranglekassane" på vegen... Pickupen er snart klar, men markerar revir noko meir en eg trur ein EU-kontroll kan akseptera. Starta i dag på toppen med å bytta toppdekselpakning. Frå før noko pakningsguffe, no bytta til korrekt korkpakning. Skal ta pakninga på bunnpanna til veka, men lurar på: Skal det her væra ei tynn papirpakning? (Som eg har på lager) Eller brukar dykk anna lurium? Det som er der no ser ut som noko gummigreier.

Endret av Lorden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her ryddes...

 

image.jpeg

 

Alltid triveleg med besøk tå Rolf. Denne får det kjekt som "førstegangsbil" i Leksvik.

 

Så er det som oftast slik når Rolf kjem at det er med mykje godsaker på lasset. Driv no å tilpassar canavas på PU'n.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...