Lorden Skrevet 1. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2017 Spørsmål: X-mill felger er for dekk med slange regner jeg med. Går det uten? Har et sett liggende jeg tenkte å få sandblåst og lakkert til Pu'n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 De fungerer greit slangeløst også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorden Skrevet 1. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2017 Nais. Da blir d x-mill felg med nye dekk. :-) Knallharde Avon Rangemaster funker ikke spesielt bra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
austbø109 Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Så lenge du finner ventil som passer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLT Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Jeg har flere sett med ex-mil hjul. Alle er slangeløse. Ventil er litt større enn personbil, men finnes hos alle dekkforhandlere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paal Helge Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Jeg har slangeløse på ex.mil Baltazar. Sandblåst og lakkert hos proff. Holder tett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RonniJensen Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Pling på en dag Gunnar så fikser jeg blåsing/grunning. Tar dem samtidig med mine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorden Skrevet 1. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2017 Gull Ronni. Jeg skulle vert innom deg å sett på 2a'n og. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RonniJensen Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Bare å ta turen det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorden Skrevet 26. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2017 Da er eg så smått i gang med neste prosjekt. Classicen trenger en real gjennomgang. Ein bil som i utganspunktet så veldig bra ut mht til rust, men som ikke er det... (som vanlig når det gjeld classic) Må bytte sills og noe gulv. SRS lampe lyser og, så kransen på rattet må byttes. (Slepering) Det første som må fikses er luftfjæring. Kompressor går, men den hever seg ikkje. Har ikkje sjekka lekkasjer, mulig ventilblokka trenger en overhaling. Tips og triks til feilsøk mottas med største takknemlighet. Kjøyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorden Skrevet 1. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2017 Lei av slarkete dørlåser på pickupen. Nye kom frå EWS her om dagen. Vekk med de gamle... Fekk kloa i ei komplett ventilrekke og kompressor til classicen på ebay. (EAS) Bytter hele sulamitten, og overhaler den orginale ventilrekka når den er ute. Finner ikke andre lekkasjer og symptomene heller i retning ventiler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorden Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Ja ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronny Jacobsen Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Lykke til. Er egentlig litt glad jeg ikke har luftfjæring på Bella. Sikkert flott når det virker men.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorden Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Men ja...Ronny. Vurderer å bygge om til spiral, men som du sier, veldig deilig når det funker. Ikke noe hast dette, skal på en måte kose meg med den framover. Satser på våren 2018. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erik Iversen Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Hvor sitter forresten kompressor og ventilblokk på classic? Langs ramma? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorden Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Langs ramma ja, på passasjersiden. Et relativt enkelt system. (tror jeg...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorden Skrevet 10. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2017 Bytta pærer i temp og diesel måler. Fjernet noen strømtyver. Ble lys, men blinklys og målere er døde... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Sjekket sikringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorden Skrevet 10. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2017 To ganger Gaute, to ganger... Fann feilen andre gang. Flaut. Bytta ekstralysa til orginale bøtter fra LR, fixet låssylinder som har ramla ut for ei stund sia og griset den opp. Får seg et oljeskift og en service i helga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Det må et ekte mannfolk til for å innrømme brølere. Jeg er også et ekte mannfolk. Senest i går.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorden Skrevet 13. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2017 Sant Gaute. :-) Ny olje og oljefelter. (Begge) Sjekket hjullager, ledd og anna småtjafs. Skal på miniekspedisjon til Kristiansand. Greit at ting er slik halvveis i orden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Aha. Derav Lordtittelen. Du har eget oljefelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erik Iversen Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorden Skrevet 13. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2017 ??? Huff, det var Leif Skrive. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorden Skrevet 19. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2017 1700 deilige km med Defender'n i helga. Eg skal aldri væra foruten. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.