Gå til innhold

Vrir på nøkkel, ingen eller sein respons, D2


radovan

Anbefalte innlegg

Som regel startar Discoen normalt. Av og til verkar det som han må ha ei lita tenkjepause mellom at eg har vridd rundt nøkkelen og at startaren kjem i gong. Nokre få gongar har det tatt lenger tid, ein fire-fem sekund kanskje.

 

Ein enkelt gong ville ingenting skje og eg begynte å flytte på relé og banke på startaren. Så starta han plutseleg som om ingenting hadde skjedd etter at eg tok ein pause i detektivarbeidet.

 

Kva er det som skjer her? Kan det vere tenningslåsen som sviktar?

Det skjer absolutt ingenting i "pausen", så eg trur ikkje det er startaren i seg sjølv det feilar noko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er starteren eller innslaget byttet? Den pleier vel å være litt mer av/på men enkelt å skur av dekselet på siden av starteren og sjekke tilstand.

 

Vet ikke hvordan du tester tenningslåsen men en demontering og sjekk av kontaktflatene er kanskje mulig?!

 

Startrele?? Har aldri sjekket min så vet ikke hvor den er en gang :)

 

Endret av motom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hva ble fasit?

Nei, no har han vore upåklageleg, både med omsyn til start og gir i det siste. Dette er jo heller ikkje noko som har vore eit fast problem heller, meir noko som eg har opplevd eit fåtal gongar.

 

Får vente litt og sjå kva eg får tid til og dessutan er ikkje bilen i bruk kvar dag og då har ein jo litt betre tid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...