Gå til innhold

Defender til 50 000,-


Mastermo

Anbefalte innlegg

Jeg må si jeg har full forståelse for ønsket om Def/90/osv.

Samtidig må jeg og hive meg på Radovans tanker. Hobbybilen her, etter et greit antall LR i historikken, ble en 3-dørs D1 med 200-motor.

Perfekt akselavstand, masse stæsj å få, latterlig enkel, særdeles behagelige delepriser, samtidig som prisnivået på et (snart) kjørbart eksemplar ligger under hva enkelte betaler i forsikringspremie.

Med ditt budsjett får du jo godt rom for innkjøp, driftstekniske investeringer + stæsjing. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei,

 

Som lovet så skal jeg komme med litt mere info om bilen som jeg har kjøpt. Blir en liten innføring også blir jeg å lage prosjekttråd snart der kap_1 blir "Henting av bilen"

 

Bilen:

 

Type 110 9 seter

Modell: 2000

Motor: TD5

KM.stand: 225 000

 

Generell tilstand:

 

Starter ikke - ukjent årsak

Ikke EU-godkjent

 

- Rust i dørene

- Noe rust rundt om i karosseri

- Ramma virker å være i ok tilstand

- Mye fukt i bilen og lukter kjeller.

 

 

Planen for 2015:

- Få start på bilen

- Få bilen EU-godkjent

- Avskilte bilen før nyttår

- Sette inn bilen i Klubbhuset på mekkeplass.

 

 

 

NB:

Før dere begynner å grave om pris og slikt så ønsker jeg ikke å gå i detalj om dette. Det jeg kan si er at det var et godt kjøp og at jeg kjøper ikke for å tjene penger.

 

Hvem som er selger blir opp til selger å fortelle selv. Og hvis noen av dere vet hvem det er så trenger dere ikke å si det.

 

Det som er viktig her er at en 110`er skal bli som ny igjen og at ferden dit blir delt her inne med dere.

 

 

 

Til slutt vil jeg bare si takk til alle som har postet i tråden min og takk til all støtten og tanker rundt LR kjøp. Det er mye gode ting som blir sagt og man skal ikke se bort ifra at det ikke blir en todørs RRC også om noen år. Det er tydelig at det er mange likesinnede her inne og jeg takker for at jeg får være en del av dette fantastiske miljøet.

 

 

Med vennlig LR hilsen

Simon Mastermo

NLRK avd. Midt-Norge

 

 

 

IMG_1347.JPG

Endret av Mastermo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og lykke til! Prosjekttråder er gøye å følge, og dette blir ikke noe unntak tenker jeg. ?

 

Edit: skrivefeil

Endret av kulien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Den bilen er kjent i klubbmiljøet. Prisen er alt annet enn for høy etter min mening. Men det er noen år siden jeg kjørte den sist.

Ring Thomas ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Dette er en god tråd!

Mange med innsikt og ting på hjertet tar seg tid til å dele..skikkelig og grundig og i absolutt beste hensikt..

 

Som Mastermo sier; dette er et godt sted å være!

 

Mastermo:

Gratulerer og lykke til med bilen! Vi er mange som ser frem til hva du vil gjøre med bilen..

Selv har jeg (kun..) en RRC men kjenner Serie/Defender-suget er i ferd med å bite seg fast. Hovedvekt på seriebil for min del...men det er en annen sak!

 

-B-

Endret av Bonfire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

god jul til alle je veit om en grom defender med med disel tdi veteran mulig salg jeg funker som mellom mann 99319923 kun sms eller ring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...