Gå til innhold

Hydraulisk presse tilbud


tnj

Anbefalte innlegg

Har du god plass eller stort behov så for all del. Til foringbytte en sjelden gang hadde jeg heller tatt med delen til et verksted og enten fått låne pressa eller fått de til å bytte foringen. Så kan plassen brukes til noe annet. Er mange verksteder som har presse, ikke kun bilverksteder.

 

Men er jo mye annet enn foringer man kan bruke en presse til da. Mellomakselkryss f.eks. :)

Endret av WildRover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Verksteds presse.Skifter avogtil råde kit på moped og motorsykkel.Har laget meg en presse rett og slett en ramme med 20 t.Biltema hyd.jekk på topp.Dette virker bra svert ofte.Men har vert ute for veiver der jeg har måtte bruke 30 ton.Denne pressen er ikke så nøyaktig stabil og lettvint som en kjøpe presse med jekk på topp.Skal jeg kjøpe en er det min.30 ton eller intet.  Johnny Oksnes.Norhordaland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...