Gå til innhold

Gjemt meny bak Navi


LandRoverE6

Anbefalte innlegg

Hei alle,

 

Fant denne saken på et annet forum og måtte bare prøve på min L322. VIser deg at det er en meny bak navigasjonsmenyen. Har sett lignende for RR Sport men ikke of RR Vogue. Koden som funkt på min 2005 var 753, men alternativer er 1791 eller 660.

 

Håper det er til nytte for noe.

 

Informasjonen jeg fant kom med en advarsel: innstillingene kan virkelig kødde med bilen din.

 

IMG_0013.jpg
IMG_0015.jpg
IMG_0016.jpg
As shown in the picture below, hold your finger next to the "u" in "Menu" for approximately five seconds.
IMG_0018.jpg
IMG_0019.jpg
As shown in the picture below, enter in 1791 (unlocks navigation while driving) and click "Ok". It will revert back to the map.
IMG_0020.jpg

Thanks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, man kan feks ha ryggekameraet på hele tiden slik at man kan følge med hengerlasten etc. Videre kan du se lading, spenning etc.

 

Tror ikke man får gjort noe galt da det er få valg muligheter og med engang man rører en av "hard" knappene så går man ut av denne modusen. :)

Endret av ksskaret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det står så kan man ved hjelp av denne menyen åpne for å søke etter adresser i navi mens man kjører. Greit nok at man ikke skal drive med dette mens man kjører, men for meg sitter gjerne samboeren i passasjersetet og holder på med dette. Har ikke prøvd men skal teste dette så snart anledningen byr seg.

 

Dette er visstnok blokkert på nyere programversjoner så hvis bilen har hatt oppdatering så er det ikke sikkert at dette fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...