Gå til innhold

Disco3 - annonse på finn.no


christianvig

Anbefalte innlegg

Dyr.....

 

Bet litt mindre for min 2006 mod, for halvannet år siden.

Til sammenligning, fikk eg i dag, tilbud på 160k i innbytte pris hos sandven....

 

Litt synsing på natta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 350k for min 2005 mod i 2012, som da var kjørt 148k.

 

Men 160k i innbytte Oggi- det var jo skambud! Var det uten motor??

 

 

Ja Espo, si det. eg glemte spørre... he he

 

 

Mye bla bla om de måtte jo gi garanti etc ved videre salg og dekke seg inn der....

 

de hadde nok sikkert lett priset opp mot det dobbelte ut.

 

Ble ikke så imponert akkurat. sant skal sies, han bare estimerte. kunne kanskje blitt noe høyere etter en sjekk av bilen.

 

kem vet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne.... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=62553086&searchclickthrough=true - fortsatt Norges tøffeste? :wacko:

 

Opplever det samme som Oggien beskriver. Det er en viss vegring mot å ville ta inn eldre D3 i bytte, også hos merkeforhandlere. Jeg fikk et skambud på min og selger klarte ikke helt å skjule at han fryktet problemer med glødeplugger og det som verre er ift til garanti mv... B)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne.... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=62553086&searchclickthrough=true - fortsatt Norges tøffeste? :wacko:

 

Opplever det samme som Oggien beskriver. Det er en viss vegring mot å ville ta inn eldre D3 i bytte, også hos merkeforhandlere. Jeg fikk et skambud på min og selger klarte ikke helt å skjule at han fryktet problemer med glødeplugger og det som verre er ift til garanti mv... B)

 

 

 

 

G4 stylingen forsvarer vel ikke den prisen mtp kmstand? Overpriset mener jeg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...