Gå til innhold

Nattsafari, Numedal, lørdag 29.august 2015.


HansChristian

Anbefalte innlegg

Nattsafarien vil bli arrangert 29.august i Numedal, nærmere bestemt Lyngdal. Start og stopp for safarien er på lokalet Høgheim, sammen med campplass.
Campplassen vil i år være på grus, så egner seg best for taktelt og campingvogner, men det er mulighet for noe teltplugger i ytterkant av grusarealene.
Treffet starter lørdag 29.august klokka 15:00, da fyres grillene opp på Høgheim. Alle må stå for sin egen mat og drikke. Avdeling Numedal stiller kun med varme griller. Avreise for safari er klokka 18:00. Angående rute, vil det holdes helt til avreise. Det er mulig å overnatte (campe) på Høgheim fra fredag hvis noen ønsker det.
Treffavgift: 100,- kontant ved oppmøte på Høgheim, dette dekker toaletter på Høgheim, samt bompassering underveis i safarien.
Pos:
59.91347º N, 9.52429º Ø
59° 54′ 48.5″N, 9° 31′ 27.4″Ø
Hoegheim1.jpg
Hoegheim2.jpg
NLRK avd. Numedal

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg kan si om løypa er at det er i hovedsak grusvei. Noen transportetapper på asfalt. totalt rundt 10mil, og ca 80% på grus. Det 'trangeste' partiet er av typen gårdsvei/traktorvei. altså litt gjengrodd grusvei. Siden det ikke er noen direkte kjøremessige utfordringer har vi valgt å legge kjøringa litt tidligere på kvelden, slik at det skal være noe lys hele veien. Det er mye flott natur og utsikt her. Vi holder oss i Numedal, så det er skog.

Jeg tror ikke det er noe overnatting inne på Høgheim, men det er tilgang på toaletter der, og det er visstnok også et forsamlingslokale vi kan benytte dersom det skulle bli veldig kaldt eller mye regn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo møtes hjemme hos meg.

(Gamle Drammensvei 357 1383 asker, hvis det er flere som vil henge seg på)

Det er bare 3 min å kjøre fra shell og det er god plass til alle som har lyst ;)

Kaffeservering og prat på koselig Land Rovertun fra 14. Avreise senest 15. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det muligheter for innendørs overnatting på campinghytter eller lignende?

Det er jo ikke lange turen til Halvorseth Camping, (ca 10 min) dersom noen har behov for campinghytte. Bør i såfall bestilles på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en plan :D

Men har litt forbruk på deler for tiden.

Adapteret til vifta knakk i dag og slo hull i radiatoren :wacko:

Så nå trenger jeg ny radiator og fan pulley adaptor boss.

Så da er det bare og ta en tur til Erik i morgen !!!!

Håper jeg er klar i løpet av uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo møtes hjemme hos meg.

(Gamle Drammensvei 357 1383 asker, hvis det er flere som vil henge seg på)

Det er bare 3 min å kjøre fra shell og det er god plass til alle som har lyst ;)

Kaffeservering og prat på koselig Land Rovertun fra 14. Avreise senest 15. :D

 

Nattsafari blir det første treffet jeg deltar på i klubben, hadde vært morro å være med i kolonne fra Asker! Plass til 130'n også? ;)

IMG_1591.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...