Gå til innhold

Knutepunkt Bjerkvik 31.07-02.08


Ivan Peter

Anbefalte innlegg

Hei! Fin mulighet for gruppa tilhørende region nord og stille ut det dere har av kjøretøy på lørdagen under motormarkedet mellom 10-18 på egen anvist plass. Sjekk ut knutepunkt Bjerkvik sin Facebook side for mer info. Egen utstilling for motor folket. Jeg er i bygda så om dere kommer så stiller jeg med D3'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er klar over dette, men jeg er pdd ikke i form til å organisere noe i forbindelse med dette arrangementet, men selvfølgelig, så burde vi, NLRK avd Nord, vært der og promotert oss. Vi er jo faktisk over 50 betalende medlemmer her i nord :)

Men vi kan jo se om noen leser dette, og så får vi ta det på sparket. Jeg har jo et par LR selv, og tenker faktisk å kjøre en tur over fjellet, så kan vi jo stille oss i lag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...