Gå til innhold

"Selger" 4 stk BF Goodrich All Terrain 235 85 R16 m/felg


BjarneY

Anbefalte innlegg

Kassa er skrapa og min Classic 95 brukes daglig. Så nå må gjørma få vente og fokus på vinter.

Bytter gjerne i fire vinterdekk m/pigg og felger. Cooper Discoverer? Vet mange er fornøyde med de. Så om noen har noen strøkne dekk liggende så kan jeg fint bytte. Kom gjerne med andre forslag, men har en liten tass i baksetet så Kina-dekk blir ikke aktuelt :)

Usikker på pris ved rent salg, ikke mye brukt, lettmetallfelger, masse spor igjen og de tåler jo mye. Dekkene alene ligger på 2 lapper etter hva jeg kan se, så omtrent der med felgene. Så får heller noen gjerne protestere om jeg er helt på viddene :)

 

Dekkene er i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en liten tass i baksetet burde du legge lista litt høyere enn brukte cooperdekk. De blir fryktelig harde etter noen år, men drenerer godt på saltete veier.

 

Hvilken dimensjon står på ønskelisten?

Endret av lafterolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte og brukte :) De skal vel være rimelig strøkne og rimelig nye for et bytte. Men skulle tro at fire gode all terrain med felg kan forsvare det. Men så klart tassen er pri.

Pluss stor fan av å heller bytte enn å konsumere mere nytt :) Dårlig samvittighet nok over konsumet til frøkna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...