Gå til innhold

Led hovedlys til Defender


Anbefalte innlegg

  • Svar 137
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Har også sendt bestilling til powerfulluk og fikk ikke betalt med kort. Så det som ble løsningen for meg var å sende de en mail, hvor jeg fikk deres bankdetaljer for så å overføre penger til de. Tar sikkert et par dager ekstra, mot vanlig kortbetaling, da de sikkert skal registrere at pengene har kommet inn på deres konto før de sender varene.

Det er de billigste LED lysene jeg har funnet på nettet, håper bare de er bra..Gleder meg til å prøve de nå som vi går mot mørkere tider.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. Ta gjerne noen bilder som viser parklyset når alt er montert igjen. Og vis du klarer å ta bilde av nær / fjærn lys på en mørk vei hadde det vert interessant å se. Ble litt gira på nye lykter..

Vanskelig å få illustative bilder på hvor bra disse lyser.

Har tatt noen bilder, men må testes live for å se hvor bra de er.

 

 

20150919_215321.jpg

Nærlys

 

20150919_215340.jpg

Fjernlys

 

image.jpg

Nærlys

image.jpgimage.jpg

Endret av OJG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff - enda en ting til på "har lyst på - lista"....

Er det forresten sånn at det ikke er noe vits med lysforsterkersett på disse LED lysene ?

( altså : jeg kan spare meg monteringsjobben på settet jeg har liggende om jeg kommer til å oppgradere lyktene snart ? )

Endret av Kristian Kvart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt trucklite. Lyser fint til siden på nærlys. Gir meg ett skyggeparti rett foran bilen. Glad jeg byttet.

 

 

 

Jeg vurderer å bytte ut originalt hovedlys med LED-innsatser.

Hvor mye koster dette, - noen gode linker til import?

Vil uoriginalt LED-lys kunne by på problemer ved EU-kontroll eller hos BT?

 

 

Så har jeg hørt at siden LED ikke avgir varme så risikerer man at lykteglassene tetter seg ved snøvær. Har noen vært ute for denne problemstillingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...